Відповідальна
країна

Спецпроєкт про соціально відповідальний бізнес

Перейти до голосування
Відповідальний партнер

Ренкінг соціальних ініціатив «Відповідальна країна»

2022-й став переломним роком для кожного з нас та трансформаційним для українського бізнесу. Він став роком соціальної відповідальності, довіри та взаємодопомоги. За цей час український бізнес, неприбуткові організації та державний сектор реалізували чимало доброчинних та соціально вагомих проєктів, об’єднавшись проти спільного ворога.

Топове видання про маркетинг та комунікації MMR за підтримки Delo.ua презентує спецпроєкт «Відповідальна країна», мета якого — розказати про найкращі КСО-ініціативи, обговорити з експертами актуальні питання цього напряму та презентувати найкращі кейси українського бізнесу.

Відповідальний партнер спецпроєкту — FAVBET

Ренкінг — це проєкти гордості, сміливості, беззапаречної віри в свою державу та ЗСУ! Ми щиро вдячні всім, хто докладає своїх зусиль для реалізації добрих справ!

Підтримання дітей та молоді

Результат голосування: Підтримання дітей та молоді

  • Sigma Software: Star for Life

    Star for Life Ukraine має на меті навчання ІТ навичкам школярів, а також підтримку їх ментального здоров’я. Проєкт розпочався з двох ініціатив: літнього табору для навчання дітей основам програмування, комп’ютерної лабораторії у Трускавці для забезпечення позашкільної освіти у місцях проживання ВПО.

    Кількість голосів
    800

  • SOCAR Energy Ukraine: «Аптечка для школярів»

    «Аптечка для школярів». Зібрано 1 млн грн та придбано більше 500 аптечок для 12 українських шкіл. Аптечки містять інструкції, підготовлені в межах ініціативи Олени Зеленської щодо створення Національної програми психічного здоров’я. Партнер проєкту – dobro.ua. Експертна підтримка – МОН України.

    Кількість голосів
    727

  • Датагруп-Volia: Наші Діти

    Датагруп-Volia разом із БФ «Я Майбутнє України» започаткували проєкт «Наші діти», у рамках якого компанія забезпечуватиме 50 дітей-сиріт війни до набуття ними повноліття. Щомісячна стипендія — 8000 грн на їх найважливіші потреби. Із серпня у рамках проєкту діти отримали вже майже 3 млн грн.

    Кількість голосів
    566

  • METRO Україна: Sunshine Cafe

    Компанія METRO у партнерстві з ГО «Сонячні люди» відкрили соціальне кафе-пекарню Sunshine Cafe, де персоналом є молодь із синдромом Дауна та іншими ментальними порушеннями, адже кожна людина з інвалідністю має право на соціалізацію та працевлаштування. Ми надали необхідний інвентар та приміщення.

    Кількість голосів
    151

  • Vodafone Україна: "Ліга тепла"

    Благодійна ініціатива-челендж для компаній, готових доєднатись до отеплення пологових будинків. Застосовуємо теплові помпи з високим ККД, працюють від енергії повітря і майже не залежать від електропостачання. Вже отеплено пологове відділення Охтирської лікарні, в процесі отеплення Боярської лікарні.

    Кількість голосів
    132

  • McDonald’s: Продукти першої необхідності для сімей

    McDonald’s багато років підтримує програми “Фундації Дім Рональда МакДональда” задля здоров’я дітей та добробуту їхніх родин. А з 24 лютого передали понад 150 тисяч продуктових наборів багатодітним родинам, переселенцям з окупованих територій, родинам військовополонених та сім’ям, які в скруті.

    Кількість голосів
    86

  • «Антошка»: Щоноворічний благодійний проект «Станьте Чарівниками»

    Ялинки в «Антошка» четвертий рік поспіль прикрашені незвичайними паперовими кульками з побажаннями дітей, які позбавлені батьківського піклування. Кожен з нас може принести подарунок дитині, яка довірила дорослим свою мрію. «Антошка» додають, чого не вистачає, бо щастити дитинство – місія компанії.

    Кількість голосів
    84

  • Корпорація «Біосфера»: Міжнародний благодійний проєкт Support Ukrainians

    Support Ukrainians – це проєкт «Біосфери» з європейськими магазинами, метою якого є допомога дітям в Україні. В рамках ініціативи з кожного проданого товару відраховується певна сума на благодійність. Проєкт стартував у Хорватії, країнах Балтії та Румунії і вже зібрав понад 1,6 млн грн.

    Кількість голосів
    83

  • Nestlé в Україні: Абетка харчування

    Абетка харчування – є частиною глобальної соціальної ініціативи «Нестле Здорові діти». Програма покликана сприяти покращенню здоров’я дітей, включає інтерактивний навчальний курс для 1-4 класів та матеріалами для батьків і вчителів. Щороку в українській програмі беруть участь понад 330 тисяч школярів.

    Кількість голосів
    57

  • Meest China: Допома дітям з тяжким дитинством

    Meest China вже третій рік щомісячно виступає спонсором благодійного фонду «Даруємо радість», який займається розробкою та впровадженням розвиваючих та навчальних програм для дітей з тяжким дитинством.

    Кількість голосів
    35

Loading ...

Підтримання освіти та культури

Результат голосування: Підтримання освіти та культури

  • МХП: Кіно заради перемоги!

    «Кіно заради перемоги!» – масштабний проєкт, в межах якого українські фільми з 6 серпня по 30 жовтня змогли побачити захисники України та десятки тисяч цивільних у містах і селах без кінотеатрів, серед яких – тисячі ВПО.

    Кількість голосів
    604

  • Прогрестех-Україна: Progresstech ACADEMY

    Progresstech ACADEMY – це комплекс онлайн курсів авіаційного напрямку, який реалізовано на базі LMS за участі провідних інженерів. Матеріали курсів доступні слухачам у зручному форматі, всі процеси максимально автоматизовано, досвідчені інструктори проводять лекції та відкриті до комунікації.

    Кількість голосів
    218

  • МХП: Укриття: ЗСУ тримають фронт, ми – безпеку їхніх дітей

    У час, коли карта України чи не щодня “червона” від повітряних тривог, навчальним закладам важливо мати безпечні місця, де діти з вчителями матимуть змогу дочекатися відбою. Тому БФ «МХП – Громаді» фінансово долучився до облаштування 75 укриттів у 8 областях України. Бюджет проєкту – 6,6 млн грн.

    Кількість голосів
    164

  • Sigma Software: IT_Eureka

    Конкурс стартапів серед студентів та молоді IT_Eureka за 7 років зібрав близько 1000 проєктів з України та Європи. Учасники мають можливість валідувати свою ідею, отримати менторську допомогу та навчитись основам побудови успішного стартапу від досвідчених підприємців і венчурних інвесторів.

    Кількість голосів
    157

  • Syngenta: Культурний Всесвіт - Syngenta

    Національний освітній проект, направлений на розвиток потенціалу аграрної експертизи від школярів до керівників.Сингента залучає молодь до проектів розвитку, а також співробітників компанії до вдосконалення знань, розширення власних компетенцій, шляхом модернізації та застосованню новітніх платформ.

    Кількість голосів
    147

  • Райффайзен Банк: €1 млн на укриття у 100 школах

    1 млн євро надав Райф на проєкт «Безпечна освіта», започаткований KSE Foundation. Ми хочемо облаштувати укриття та зробити безпечнішим офлайн навчання у 100 школах по всій країні. Кожна школа, яка потребує допомоги на ремонт і облаштування укриття, може подати заявку.

    Кількість голосів
    118

  • PepsiCo: SEED

    Компанія PepsiCo Україна реалізувала освітній проєкт SEED для агро-підприємців, щоб допомогти фермерам розширити свій бізнес. У програмі взяли участь 150 аграріїв, 24 фіналісти представили свої бізнес-проєкти у фіналі. 15 з них отримали фінансування для реалізації своїх бізнес-ідей.

    Кількість голосів
    98

  • МETRO Україна: Безпечна школа

    METRO Україна долучилася до соціальної програми «Безпечна школа» спільно з ДСНС, Міністерством освіти і науки України та "Фондом Східна Європа" - відкриття 20 укриттів в школах, де відновлюється офлайн-навчання. Вони отримали необхідне обладнання для функціонування.

    Кількість голосів
    88

  • Ardis Group: «Школа майбутніх лідерів»

    Мета проєкту «Школа майбутніх лідерів» показати молоді як працює сучасний бізнес, дати можливість попрактикуватися на реальних кейсах та обрати напрямок діяльності. Після проєкту 5 студентів потрапили на стажування в компанію, 3 з яких отримали офер, працевлаштовані та успішно працюють в компанії.

    Кількість голосів
    87

Loading ...

Підтримання спорту та фізичної культури

Результат голосування: Підтримання спорту та фізичної культури

  • Корпорація «Біосфера»: Скейт-парк для міста Фастів

    Розуміючи, як важлива можливість культурного відпочинку у цей нелегкий час, «Біосфера» вирішила подарувати м.Фастів сучасний скейт-парк, про який давно мріяла молодь. Так корпорація відзначила своє 25-річчя. На майданчику встановили різні трампліни, намалювали мурали і оздобили прилеглу територію.

    Кількість голосів
    190

  • Meest China: Підтримка Національної збірної України з академічного веслування

    Meest China, за ініціативи акціонера компанії В’ячеслава Лисенка, підтримала Національну збірну команду України з академічного веслування, оплативши їй поїздку на чемпіонат Європи, який відбудеться у 2023 році у місті Блед (Словенія).

    Кількість голосів
    58

Loading ...

Бізнес на допомогу ЗСУ

Результат голосування: Бізнес на допомогу ЗСУ

  • SCM: Сталевий фронт Ріната Ахметова

    Сталевий фронт — мілітарна допомога бізнесів Ріната Ахметова ЗСУ. Закупівля та виробництво техніки, амуніції, авто, бронежилетів (понад 150 тис.), бліндажів, пічок. Мета — зберегти життя військових та допомогти перемогти Україні. Загальна сума допомоги бізнесів Ріната Ахметова – вже понад 4,1 млрд грн

    Кількість голосів
    1933

  • Київстар: Дороги Перемоги

    Київстар, Океан Ельзи та фонд «Повернись живим» об’єднались, щоб зібрати кошти на нові пікапи для військових. Завдяки внеску компанії та згуртованості українців і партнерів, вдалося акумулювати майже 15 млн грн, на які закуплено 15 надійних автівок для ЗСУ.

    Кількість голосів
    1805

  • Агромпромхолдинг «Астарта-Київ»: Гуманітарний проєкт Common Help UA

    Астарта, БФ «Повір у себе» та партнери створили проєкт Common Help UA. Вклад у перемогу – понад 524 млн грн або понад 27 тис. т благодійної допомоги, яку отримали 708+ тис. українців. Підтримка вже надійшла до 386 соціальних та медзакладів. Партнери надали допомогу і військовим на понад 150 млн грн.

    Кількість голосів
    1588

  • INTERTOP Ukraine: Патріотичні колекції INTERTOP Fashionshop

    Протягом війни INTERTOP випустив серію благодійних патріотичних колекцій одягу та аксесуарів: колаборації INTERTOP x Укрпошта, INTERTOP x UNITED24, лінійки Ukrainbow і Last Chance, колекцію до Дня Незалежності та інші. За 9 місяців компанія вже надіслала допомоги ЗСУ на суму 20,7 млн грн.

    Кількість голосів
    1102

  • Холдинг TECHIIA: «Підтримка свободи України»

    Дрони, оптика, звʼязок, броня, спорядження та багато іншого – сума допомоги Силам оборони України від «Фундації Течія» перетнула позначку $21 млн. Крім цього керівний партнер холдингу TECHIIA Олег Крот особисто придбав для ЗСУ необхідних речей на майже $40 млн. Проєкт триватиме до перемоги України.

    Кількість голосів
    851

  • ТОВ "РУШ" (Лінія магазинів EVA та EVA.UA): Підтримай захисників

    16 травня 2022 року EVA та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Підтримай захисників”. Проєкт дає можливість клієнтам мережі перевести на касах магазинів будь-яку суму від 1 грн для допомоги ЗСУ. Станом на 22 листопада в межах ініціативи до фонду “Повернись живим” перераховано 12,4 млн грн.

    Кількість голосів
    328

  • Нова пошта: Доставка перемоги

    З 24.02 Нова пошта надала допомогу ЗСУ на понад 100 млн. грн. Визначено 5 бригад, якими опікується компанія, розглядають й разові запити від інших військових. Також придбано 107 БПЛА, турнікети виробництва США, батарейки, рації, генератори, шини. Компанія фінансує розробки українських БПЛА.

    Кількість голосів
    253

  • Meest China: Meest China передає ЗСУ автомобільну техніку та необхідні товари

    Mest China організовує закупку та доставку військової техніки та необхідних товарів з Китаю: одяг, аптечки, турнікети, спальні мішки, намети. Компанія передала 2 джипи-пікапи та 3 дизель-генератори у військовим в Черкаси; одну броньовану машину та два квадроцикли військовим на харківському напрямку.

    Кількість голосів
    146

  • Мережа салонів краси BACKSTAGE BEAUTY&REFRESH: WAR LIFE BALANCE

    BACKSTAGE BEAUTY&REFRESH щомісяця донатить більше 100000 грн. Разом з фондом Землячки ми створюємо інфоприводи та долучаємо своїх клієнтів до донатів на допомогу дівчатам. ЗСУ мають право на безоплатне обслуговування в мережі з першого дня війни. Важливо зберегти баланс WAR LIFE BALANCE

    Кількість голосів
    113

  • ОККО: Годуємо наших захисників

    ОККО від початку повномасштабного вторгнення активно допомагає: безкоштовно годує захисників на АЗК поблизу гарячих точок, надає пальне волонтерам, взяла участь у відбудові Київської та Чернігівської областей, придбала реанімобілі, авто для спецпідрозділу. На це спрямовано вже понад 200 млн грн.

    Кількість голосів
    100

  • METRO Україна: Допомога ЗСУ

    З початку повномасштабної війни команда МЕТRО Україна здійснює гуманітарну місію. З лютого компанія надала 475 тонн товарів. Благодійність отримали 385 організації: військові частини, лікарні, громадські організації та благодійні фонди, притулки для тварин.Сума допомоги перевищила 30 млн.грн.

    Кількість голосів
    96

  • FAVBET: Трансформація фонду заради допомоги ЗСУ

    Заснований у розпал локдауну у 2020 році, фонд працював над розвитком в Україні умов для суспільства та підтримки держпрограм. Вже реалізовано понад 100 ініціатив у сфері освіти, здоров’я та спорту. 95% проєктів фонду орієнтовані на допомогу країні, переселенцям, армії та реабілітації воїнів.

    Кількість голосів
    80

  • Cosmolot: Партнерство заради Перемоги

    З початку повномасштабного вторгнення Cosmolot перерахував понад 15 млн грн на допомогу ЗСУ. Cosmolot співпрацює з UA Dynamics та спонсорує виготовлення багаторазових ударних дронів Punisher. За активну допомогу компанія має золоту відзнаку 74-го розвідбатальйону та подяку від Міністерства оборони

    Кількість голосів
    59

  • Moneyveo: HelpbyMoneyveo

    З 2019 постачає оргтехніку ОК «Північ», з 2020 – бере участь у фінансуванні реабілітації військових у Next Step Ukraine, у 2022 перерахувала на потреби ЗСУ 12 млн грн, закупила авто, апарати УЗД для поранених. Щомісяця Moneyveo закриває точкові запити бійців на ліки, екіпірування, техніку тощо.

    Кількість голосів
    41

Loading ...

Корпоративний благодійний фонд

Результат голосування: Корпоративний благодійний фонд

  • Група Метінвест: Гуманітарна ініціатива «Рятуємо життя»

    Ініциатива «Рятуємо життя» спрямована на фізичне та психологічне відновлення людей для побудови майбутнього. Ініціатива надає масштабну допомогу українцям харчами, предметами першої потреби та ліками, опікується протезуванням постраждалих на війні, а також психологічною реабілітацією співробітників

    Кількість голосів
    466

  • Softserve: Корпоративний благодійний фонд «Відкриті очі»

    «Відкриті очі» — корпоративний благодійний фонд заснований SoftServe у 2014 р. З лютого 2022 року, фонд сфокусувася на допомозі Україні у боротьбі за свободу. Силами фонду було акумульовано понад 1млн.доларів США, які спрямовано на забезпечення України медичною, гуманітарною допомогою та технікою.

    Кількість голосів
    392

  • «Імперіал Тобакко» в Україні: Фонд допомоги співробітникам в Україні

    Міжнародна компанія Imperial Brands заснувала Фонд допомоги співробітникам в Україні, які постраждали внаслідок військової агресії росії. Пожертви працівників з усього світу, загальну суму яких подвоює компанія, допомагають українцям відновлювати пошкоджене війною житло та здоров’я.

    Кількість голосів
    196

  • Nestlé в Україні: The UkraiNEST Foundation

    UkraiNEST - ініціатива, створена в Україні колегами для колег. Колеги з ринку Зони Європи робили благодійні внески, щоб допомогти відбудувати або відновити житло колег, яке постраждало через війну. Родина Nestlé підтримує одне одного, а компанія підтримала ініціативу та значно збільшила зібрану суму.

    Кількість голосів
    97

Loading ...

Співпраця бізнесу та держави

Результат голосування: Співпраця бізнесу та держави

  • Компанія «Епіцентр К»: «Рятуємо життя»

    В знак подяки медикам та з прагненням допомогти їм рятувати життя людей Епіцентр реалізовує благодійну ініціативу по закупівлі 55-ти реанімобілів і бронешвидких «Рятуємо життя». За цей час придбано вже 40 реанімобілів. Сучасні швидкі компанія передає у різні медичні заклади країни та військові підрозділи.

    Кількість голосів
    1368

  • Фармацевтична компанія «Дарниця»: Препарат для захисту від радіації

    У відповідь на можливу ядерну загрозу, «Дарниця» у співробітництві з МОЗ та РНБО в квітні цього року в рекордні строки зареєструвала та випустила препарат для захисту населення від радіації - йодид калію. Компанія передала на потреби МОЗ 6,5 млн доз цього препарату безкоштовно.

    Кількість голосів
    1005

  • Філіп Морріс в Україні: Соціальні простори "Сфери світла"

    Філіп Морріс спільно з агенцією DTF в грудні організували 5 соціальних просторів «Сфери світла» у Києві, Одесі і Львові. Вони були оснащені генераторами, старлінками, там можна було зігрітися, підзарядити девайси, попрацювати та випити чаю. «Сфери світла» могли одночасно прийняти близько 100 людей.

    Кількість голосів
    945

  • ТОВ «Байєр»: Підтримка медичної та продовольчої безпеки України

    Байєр — одна з провідних компаній світу, яка спеціалізується в сфері охорони здоров’я та сільського господарства, робить внесок у покращення здоров’я людей та забезпечення харчами населення світу. З початку повномасштабної війни в Україні компанія підтримує медичну та продовольчу безпеку України

    Кількість голосів
    214

  • Нова пошта: Евакуація бізнесу

    Нова пошта власним коштом евакуює підприємства разом з Дія.Бізнес. Допомогу може отримати бізнес, зареєстрований в області, де тривають бойові дії. Уже перевезено 25 компаній до безпечніших регіонів. Загалом, подали заявки 67 підприємств, більшість з них активно готуються до переїзду.

    Кількість голосів
    175

  • Мережа АЗК WOG: Генератори світла

    Спільно з МОЗ України мережа АЗК WOG запустила проєкт «Генератори світла». Його мета – забезпечення лікарень додатковими генераторами. WOG бере на себе енергоаудит, фінансування, закупівлю, логістику, встановлення. МОЗ визначає перелік пріоритетних лікарень. Перші генератори отримали 11 лікарень.

    Кількість голосів
    81

  • UFuture: Київський міжнародний економічний форум

    Київський міжнародний економічний форум — щорічна дискусійна платформа для міжнародного діалогу. Цьогорічний КМЕФ відбувся у серці воєнного Києва під гаслом «Україна, яка перемагає» та був присвячений стратегіям побудови нової, сучасної, конкурентоздатної країни в турбулентних глобальних умовах.

    Кількість голосів
    56

  • Vodafone Ukraine: Збережіть українську культуру

    «Збережіть українську культуру» - спільний проєкт Vodafone Україна та Міністерства культури та інформаційної політики України. Мета – привернути увагу до воєнних злочинів росії проти пам’яток культури України, залучити донорів до збереження та відбудови об’єктів української культурної спадщини.

    Кількість голосів
    35

Loading ...

Співпраця бізнесу та благодійних фондів

Результат голосування: Співпраця бізнесу та благодійних фондів

  • Нова пошта: Гуманітарна пошта України

    2014 р. Нова пошта створила «Гуманітарну пошту України». Завдяки проєкту благодійні фонди перевозять вантажі коштом Нової пошти. Нині компанія співпрацює з понад 600 організаціями. За 8 р. доставили понад 40 000 т гуманітарних вантажів, це вага 140 літаків «Мрія», допомогли понад 8 млн українців.

    Кількість голосів
    703

  • ОККО: ОКО ЗА ОКО

    ОККО та фонд «Повернись живим» запустили спільну ініціативу «ОКО ЗА ОКО», мета якої – закупівля 25 розвідкомплексів «ШАРК» для ЗСУ. З кожного літру пального PULLS, проданого на ОККО, 1 грн летить на «ШАРКи». Загальна вартість комплексів – 325 млн грн. Станом на 19 грудня вже акумульовано 100 млн грн.

    Кількість голосів
    684

  • Онлайн сервіс виклику авто Uklon: #UklonВолонтер

    UklonВолонтер – це проєкт, що надає логістичну допомогу волонтерам благодійних фондів, військовим та працівникам критичної інфраструктури прифронтових міст. Разом доставляємо гуманітарну допомогу переселенцям, амуніцію та медикаменти військовим, корм тваринам та ліки. Усі замовлення для волонтерських потреб покриває Uklon.

    Кількість голосів
    632

  • МХП: Конкурс грантів для мікробізнесу "Роби своє"

    Поки ворог атакує наші міста, ми продовжуємо роботу. Поки ворог намагається посіяти розбрат, ми допомагаємо бізнесу грантами. Протягом 2022 року БФ «МХП – Громаді» надав 74 гранти підприємцям на 6,2 млн грн. Кошти пішли на релокейт бізнесів, створення нових та масштабування вже існуючих.

    Кількість голосів
    585

  • Kormotech: Save Pets of Ukraine

    Всеукраїнська ініціатива допомоги чотирилапим під час війни. Продовження програми «Не залишай нас в АТО», що рятувала тварин на сході України від 2014. Надає корм, медичні препарати, системно підтримує притулки для котів і собак. Протягом 9 місяців допомогла 200 000 чотирилапих по всій Україні.

    Кількість голосів
    309

  • Carlsberg Ukraine: Kind Hamper for Ukrainians

    Ініціатива для підтримки українських малих гастровиробників і допомоги людям, які потребують продовольчої підтримки. Carlsberg Ukraine придбала продукти від крафтярів. З них сформовано продовольчі набори, які отримали внутрішньо переміщені особи, люди похилого віку, особи з інвалідністю.

    Кількість голосів
    250

  • RETN: «Наші діти»

    Фонд у 500.000€ на гуманітарні потреби українців – одна з перших реакцій RETN на повномасштабну війну. Підтримка команди, партнерів і через фонд – пересічних українців – основні напрямки КСВ діяльності RETN. На сьогодні RETN придбав медичного обладнання на 2,5 млн грн і патронує 35 дітей-сиріт.

    Кількість голосів
    188

  • ТОВ "РУШ" (Лінія магазинів EVA та EVA.UA): Корзини допомоги

    5 травня 2022 року EVA з БФ “КОЛО” запустили ініціативу “Корзини допомоги”. В 258 магазинах мережі встановлено спеціальні кошики, куди клієнти можуть покласти необхідні товари для ЗСУ, ТрО та лікарень. Станом на грудень понад 320 коробок допомоги розподілені на 28 військових частини та формувань.

    Кількість голосів
    184

  • L'Oreal Україна: Гуманітарна допомога засобами гігієни

    Від початку російського вторгнення L’Oréal Україна спрямувала всі зусилля на забезпечення українців засобами гігієни. Компанія доставила 600 тис. продуктів у понад 60 населених пунктів України у лікарні, пологові будинки, центри з ВПО, будинки для літніх людей, Територіальній обороні та ЗСУ.

    Кількість голосів
    136

  • PepsiCo: Чиста вода

    PepsiCo Україна поставляє питну воду у Миколаївську область. Волонтери компанії доставили понад 4 млн. літрів питної води населенню. PepsiCo встановила систему очистки питної води у Миколаївському онкоцентрі, що очищає до 1,5 млн. літрів води/місяць та забезпечує 300 осіб питною водою щоденно.

    Кількість голосів
    94

  • Київстар: Назустріч Перемозі

    Спільно з благодійними організаціями Київстар реалізував ініціативи майже на 130 млн грн для підтримки ЗСУ, лікарень, стареньких та постраждалих від війни. Також, відкрили короткі номери для збору коштів серед абонентів й запустили Суперсилу «Допомога ЗСУ», аби разом рухатися назустріч перемозі.

    Кількість голосів
    60

  • Vulkan Casino: Запалюй вогонь перемоги!

    Перемоги гравців перетворюються на допомогу Україні. Компанія фіксує % кожного виграшу і передає фондам з власних коштів. БФ Запорука — протезування та психологічні консультації. БФ Добро — медичне обладнання, ліки. БФ District#1 — відновлення будівель. БФ КОЛО — польові печі військовим і цивільним.

    Кількість голосів
    59

  • Cosmolot: Пекельний двіж

    В рамках рекламної кампанії “Рашистам пекло” була створена платформа “Додай рашистам жару”, кошти з якої автоматично зараховувалися “Повернись живим”. В рамках турніру “Вільні.Незалежні” 1 млн було перераховано фондам “Повернись живим” та UNITED24. Загалом Cosmolot передав фондам понад 4 млн грн.

    Кількість голосів
    47

  • Корпорація «Біосфера»: Лінійка продукції із соціальним змістом «Чиста Перемога»

    У вересні 2022 року "Фрекен БОК" запустила нову лінійку продукції із соціальним змістом «Чиста Перемога». Її особливість, що з кожної проданої одиниці 3 грн перераховується у БФ Сергія Притули на дрони DJI Mavic. За 4 місяці вдалось зібрати 800 тис. грн, а це 8 дронів для наших військових.

    Кількість голосів
    40

  • Райффайзен Банк: €5 млн на гуманітарну допомогу українцям

    Райффайзен Банк став найбільшим корпоративним благодійником Товариства Червоного Хреста України. Із перших днів війни €5 млн від банку спрямовані на гуманітарну допомогу українцям та евакуацію, навчання навичкам першої допомоги, продуктові ваучери постраждалим.

    Кількість голосів
    39

  • Мережа АЗК WOG: Пальне, що рятує життя

    WOG підтримує тих, хто рятує життя. Власним коштом забезпечує пальним фонди, волонтерські та громадські організації, які спеціалізуються на вивезенні цивільних та поранених військових із зон активних бойових дій. Вже передали понад 99 263 л. Кожен літр пального рівноцінний врятованим життям.

    Кількість голосів
    36

  • PepsiCo: Евакуація дітей та інвалідів із зон бойових дій

    Компанія PepsiCo Україна евакуювала дітей-сиріт та інвалідів із зон бойових дій, всього було переселено 800 осіб. Також було організовано понад 60 маршрутів евакуації співробітників, їх сімей і домашніх тварин. По дорозі компанія забезпечила потреби людей у ​​прихистку, гігієні, їжі тощо.

    Кількість голосів
    32

  • PokerMatch: Благодійні покерні турніри

    PokerMatch - амбасадор покерної благодійності. З березня проводить благодійні турніри, призовий фонд з яких спрямовує до БФ Зграя, Трушна перемога, Майстерня, Волонтерська сотня. Усі благодійні ініціативи компанії започаткували власне співробітники-волонтери, залучивши світове покерне ком'юніті.

    Кількість голосів
    31

  • Банк ПУМБ: Ми однієї крові

    «Ми однієї крові» - масштабний партнерський проєкт ПУМБ, Нової пошти, 6 українських виробників, 5 ілюстраторів, 2 фондів. Проєкт патріотичного мерчу вже зібрав 2 млн грн на 24 доставки крові в гарячі точки та закупівлю понад 1000 кровоспинних засобів для захисників. 450 українців стали донорами.

    Кількість голосів
    29

Loading ...

Власні проєкти благодійних фондів

Результат голосування: Власні проєкти благодійних фондів

  • FAVBET: Допомога переселенцям в Україні та за кордоном

    FAVBET та Favbet Foundation розробили логістичні маршрути для 100 т гумдопомоги, самостійно перевезли 10 т з Хорватії в Україну, сприяли евакуації з прифронтових зон, відкрили Центр адаптації для українців в Загребі. Тут є мовні курси, дитяча освітня програма, юридична та психологічна допомога.

    Кількість голосів
    1432

  • eldorado.ua: Цеглинка для родинки

    Будівництво модульного житла для сімей, які його втратили. Зібрано понад 30 тис. «цеглинок» за 23 грн. Eldorado.ua додає ще 50% вартості. Виробництво 4-модульного будинку для подружжя Ніни та Сергія Дроздів із малими 2 дітьми (м. Чернігів) триває. Проєкт продовжиться в 2023.

    Кількість голосів
    1348

  • Холдинг TECHIIA: «Одужуй швидше!»

    Понад 8,5 тисяч операцій та більше 84 тисяч лабораторних досліджень – такі підсумки 4-х років безупинної модернізації медзакладів від громадської організації «Фундація Течія». За цей час вдалося частково оновити медичне обладнання в 16 лікарнях 12 міст України на суму понад 24 млн грн.

    Кількість голосів
    1123

  • FAVBET: Підтримка українського майбутнього

    Favbet Foundation впровадив більше 100 ініціатив у сфері освіти, здоров’я та спорту. Прагне створювати можливості для дітей. Розуміючи запит на відновлення, Фонд працює над програмами, що допоможуть українцям повернутися до життя в питаннях інфраструктури, освіти, реабілітації, здоров’я, спорту.

    Кількість голосів
    136

Loading ...

Корпоративне волонтерство

Результат голосування: Корпоративне волонтерство

  • Фармацевтична компанія "Фармак": Я працюю один день для Армії

    У рамках проєкту «Я працюю один день для Армії», співробітники фармацевтичної компанії «Фармак» перерахували частину зі своїх заробітних плат на потреби ЗСУ. Участь у благодійній ініціативі взяли 2508 працівників та разом зібрали близько 2 мільйонів гривень.

    Кількість голосів
    434

  • Kernel: Агрогерої Kernel

    За 9 місяців війни компанія Kernel спрямувала на допомогу 950 млн. грн. У рамках цієї суми майже не було перерахувань через зовнішні фонди. Агрогерої Kernel самі закуповували, доставляли, координували та виготовляли, поєднуючи це з робочими буднями. Так утворилося корпоративне волонтерство Kernel

    Кількість голосів
    402

  • Kormotech: Сервіс вет-турботи Optimeal Expert 9100

    Безкоштовний сервіс вет-турботи, де консультують ветеринари. Сервіс запустила компанія Kormotech/бренд Optimeal. Від лютого 2022 на гарячу лінію та у месенджери сервісу звернулись майже 137 тисяч власників домашніх тварин, із запитами від штучного дихання - до пологів чотирилапих на передовій.

    Кількість голосів
    385

  • ТОВ "РУШ" (Лінія магазинів EVA та EVA.UA): Оперативний штаб EVA

    25 лютого 2022 року EVA запустила оперативний штаб, що надає допомогу товарами з асортименту мережі представникам ТрО, ЗСУ, медзакладам, шелтерам для переселенців. З початку роботи штаб задовольнив понад 400 запитів з усієї України. Передано близько 120000 товарів першої необхідності на 5,4 млн грн.

    Кількість голосів
    201

  • Kormotech: Adopt Pets of Ukraine

    Проєкт компанії Kormotech/бренду CLUB 4 PAWS. Це ініціатива з популяризації адопції тварин, що лишились без господарів, в т. ч. під час війни. Наразі опубліковано 1341 оголошення про прилаштування на сторінці ініціативи, 280 чотирилапих вже знайшли новий дім, в тому числі – в родинах кормотехівців.

    Кількість голосів
    196

  • SoftServe: Благодійна волонтерська платформа Open Tech

    Open Tech - благодійна волонтерська платформа, створена працівниками SoftServe. Open Tech згуртовує спеціалістів, які долучаються до вирішення гострих соціальних проблем створюючи технологічні рішення для підсилення проєктів громадських організацій, державних органів та навчальних закладів.

    Кількість голосів
    136

  • Фармацевтична компанія «Дарниця»: Благодійна ініціатива "ДарВідзнака"

    «Дарниця» започаткувала премію для фармацевтів, що працюють в аптеках — «ДарВідзнака». Аби подякувати героям, які докладають зусиль для збереження здоров’я нації. Премії у розмірі 30 тис. грн та пам’ятні набори від «Дарниці» отримали 5 переможців, що були визначені загальноукраїнським голосуванням.

    Кількість голосів
    104

  • Sigma Software: Swedes for Ukraine

    Sigma Software створила платформу з пошуку безкоштовного житла для біженців у Швеції. Портал надає можливість шведам, що мають вільні житлові приміщення, розміщувати інформацію про них, щоб українські біженці розмістилися в їхніх будинках. Вже за перші місяці 2000+ біженців скористались порталом кейса

    Кількість голосів
    82

  • McDonald’s: Обладнання в дитячі лікарні для лікування рваних ран

    Волонтери-працівники McDonald’s допомагають реалізовувати два важливих проєкти підтримки громад. Вони збирають і передають продуктові набори сім'ям, які в скруті, а лікарням — ВАК-апарати. Понад 500 працівників доклали час і досвід, отриманий в компанії, щоб проєкти працювали ефективно.

    Кількість голосів
    48

  • Cosmolot: Сила з тилу

    Сила з тилу — це історії небайдужих співробітників COSMOLOT. Вони шукають тактичне спорядження для батальйонів рідних, закуповують та розвозять їжу для військових, допомогають ВПО і з перших днів волонтерять у лікарні. Це історії героїв COSMOLOT, яких об'єднує добре серце та віра в Перемогу.

    Кількість голосів
    24

  • MobiDev: Допомога поруч

    Це платформа, яка об’єднує волонтерів та людей у скрутному становищі. Вона максимально спрощує контакт між заявником та волонтером: можна розмістити запит про необхідні речі й чекати на відповідь добровольця, а волонтер може обрати людей з найближчих районів, побудувати зручний маршрут та допомогти.

    Кількість голосів
    16

Loading ...

Кейси відповідальних ініціатив

Думки відповідальних експертів

Маріанна Ковеня

Кураторка
БФ Favbet Foundation

Читати далі

Тетяна Волочай

директорка благодійного фонду «МХП – Громаді»

Читати далі

Єлизавета Заремба

Corporate PR manager, agama

Читати далі

Олег Крот

керівний партнер холдингу TECHIIA

Читати далі

Віра Вітинська

СЕО Eldorado.ua

Читати далі

Олена Ніколаєнко

Head of Marketing & Strategy

Читати далі

Ганна Захараш

директорка з корпоративних комунікацій Київстар

Читати далі