Конкурс маркетингових проєктів X-RAY 2025: голосування розпочато
22 Тра 2025, 16:52

Конкурс маркетингових проєктів X-RAY 2025: голосування розпочато

MMR оголошує про початок голосування за найкращі проєкти в Конкурсі маркетингових ініціатив X-RAY.

Креативні та інноваційні рішення, а також соціальні ініціативи стали новою базою, проте на маркетинговому полі з’являються проєкти, які підіймають планку вище.

У рамках Конкурсу маркетингових проєктів MMR хоче відзначити найкращих із тих, хто не просто робив кампанії, а й залишив після них відлуння. Креатив, ефективність, інновації — і так, трохи зіркового пилу.

Проголосувати можна за проєкти у кожній із таких номінацій:

  • Кампанія року
  • Brand Experience
  • Соціальний маркетинг
  • Інновація року
  • Ситуативний маркетинг
  • Кампанія в соцмережах
  • Дизайн року
  • Кампанія за участі інфлюєнсера
  • Міжнародна кампанія року
  • Колаборація року
  • Інтеграція року
  • Найкраща маркетинг-команда
  • Найкращий маркетинг-директор

Голосування триватиме до 1 червня 23:59. Встигніть віддати голос за ваші проєкти-фаворити!

Також свою роботу розпочинає експертне журі. Нагадуємо, що переможців буде визначено за сумою балів онлайн-голосування та оцінок експертного журі та нагороджено під час офлайн MRKTNG марафону 4 червня. Не пропустіть!

Розкажіть друзям про новину