MMR оголошує про початок голосування за найкращі проєкти в Конкурсі маркетингових ініціатив X-RAY.
Креативні та інноваційні рішення, а також соціальні ініціативи стали новою базою, проте на маркетинговому полі з’являються проєкти, які підіймають планку вище.
У рамках Конкурсу маркетингових проєктів MMR хоче відзначити найкращих із тих, хто не просто робив кампанії, а й залишив після них відлуння. Креатив, ефективність, інновації — і так, трохи зіркового пилу.
Проголосувати можна за проєкти у кожній із таких номінацій:
- Кампанія року
- Brand Experience
- Соціальний маркетинг
- Інновація року
- Ситуативний маркетинг
- Кампанія в соцмережах
- Дизайн року
- Кампанія за участі інфлюєнсера
- Міжнародна кампанія року
- Колаборація року
- Інтеграція року
- Найкраща маркетинг-команда
- Найкращий маркетинг-директор
Голосування триватиме до 1 червня 23:59. Встигніть віддати голос за ваші проєкти-фаворити!
Також свою роботу розпочинає експертне журі. Нагадуємо, що переможців буде визначено за сумою балів онлайн-голосування та оцінок експертного журі та нагороджено під час офлайн MRKTNG марафону 4 червня. Не пропустіть!