Переможці конкурсу маркетингових проєктів X-RAY
26 Чер 2024, 14:30

Переможці конкурсу маркетингових проєктів X-RAY

Учора, 25 червня, відбувся MRKTNG-марафон, на якому експерти та топові представники провідних українських бізнесів поділилися, як з тих самих лимонів, які щоденно нам підсовує життя, зробити лимонад та ще й «упакувати» його так, щоб весь світ спостерігав за солдаутом.

Під час MRKTNG марафону були оголошені переможці Конкурсу маркетингових проєктів X-RAY у номінаціях Brand Experience, Соціальний маркетинг, Штучний інтелект, Ситуативний маркетинг, Кампанія в соцмережах, Кампанія за участі інфлюенсера, Міжнародна кампанія, Колаборація брендів.

Отже, представляємо вам найкращі маркетингові проєкти, які відзначив оргкомітет: 

Соціальний маркетинг

  1. ДТЕК: Битва за світло
  2. METRO Україна: Люди з можливостями
  3. Kormotech (кормотех): На жодне свято Тварина — не подарунок
  4. ПУМБ: Жити назустріч
  5. 1+1 media: Гай дитячих снів
  6. БФ РУСЛАНА ШОСТАКА: ГеройCar
  7. Farmak, Аптека Доброго Дня: Ліки утилізуй — планету рятуй
  8. SOCAR: Україна. Разом

Brand Experience

  1. Kernel: Мед мінних полів
  2. Нова пошта: Завтра буде!
  3. EVA: Новий формат магазину EVA BEAUTY
  4. Sigma Software: Old but Gold — інтерактивний музей технологій
  5. МХП: Музей Їжі від родини брендів МХП
  6. Дарниця: Містерія фармацевтики

Колаборація брендів

  1. SOVA, Київстар та Повернись живим: Дім, який завжди з тобою
  2. Нова пошта: Доставка казки до вашого міста 
  3. Укрзалізниця та Київстар ТБ: Потяг додому 
  4. Uklon та Mastercard: Сантакар 
  5. PAW Patrol (поу петрол) та ЕКО-Сфера: Збір коштів на спецавтомобіль для кінологічної служби ДСНС
  6. Добробут та ІНГО: Доброполіс

Міжнародна кампанія

  1. Нова пошта: Доставка як вдома
  2. oversize: #MAKERUSSIAPAY

Кампанія в соцмережах

  1. ДТЕК: TikTok між крінжем та флексом
  2. YASNO: Меми як інструмент комунікації
  3. Bolt: KitTok
  4. OLX Україна: МИ — OLX
  5. AIR Brands: «Агент 3700» від ПриватБанку

Кампанія за участі інфлюенсера

  1. Ощадбанк: Моє інклюзивне тревел-шоу 
  2. NOVUS: Сіль «Воля» та Даша Астаф’єва 
  3. МХП: «Куряча сенсація» — запуск бренду «Супер ФілеО» 
  4. Kormotech: Секретна місія бойового кота Шайби та німецького стиліста Френка Вільде
  5. Foundation Coffee Roasters: Якщо кава — то Foundation 

Ситуативний маркетинг

  1. Київстар: Ситуативна комунікація під час кібератаки
  2. YASNO: Без світла, але з ідеями
  3. ІНГО: Підтримати тих, хто тримається

Штучний інтелект

  1. Ощадбанк: Мій банк майбутнього
  2. Ескулаб: Зазирни вглиб себе

Розкажіть друзям про новину