Carlsberg Ukraine та Kind Hamper: підтримка локального бізнесу та українців під час війни
30 Гру 2022, 15:00

Carlsberg Ukraine та Kind Hamper: підтримка локального бізнесу та українців під час війни

Carlsberg Ukraine — частина Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних груп у світі з 175-річною історією. Компанія виробляє пиво, сидр  та безалкогольні напої, а з лютого 2022 року — воду для гуманітарних потреб українців.

Компанія втілює стратегію зі сталого розвитку «Разом до НУЛЯ і не тільки», однією з цілей якої є якісна взаємодія з місцевими громадами та їх підтримка. За час повномасштабної війни Carlsberg Ukraine виготовила та передала на гуманітарні потреби майже 3 млн літрів води та підтримала понад 10 гуманітарних проєктів по всій країні.

Серед втілених ініціатив  — облаштування модульного містечка «Маріуполіс» для переселенців Львові, відновлення Макарівської амбулаторії на Київщині, доставка велосипедів із Копенгагена для соцпрацівників постраждалих від війни міст в межах проєкту Bikes4Ukraine, запровадження соціальної складової у роботі музею компанії «Львіварня», щомісяця музей перераховує 30% вартості квитків на благодійні проєкти; підтримка відновлення України через платформу UNITED24 тощо.

Одним із важливих проєктів стала партнерська ініціатива підтримки локального бізнесу та українців. У жовтні 2022 року Carlsberg Ukraine стала партнером гуманітарного проєкту Kind Hamper for Ukrainians. Ця ініціатива створена з бажанням підтримати українських малих гастрономічних виробників. А також допомогти продуктами харчування людям похилого віку, особам з інвалідністю та багатодітним сім’ям з України, які потребують продовольчої підтримки. Проєкт втілювався двома етапами у Києві та двічі у Запоріжжі.

Запоріжжя та Київ – наші «домашні» регіони, де розташовані Запорізький та Київський пивоварні заводи Carlsberg Ukraine. Ми переконані, що великий відповідальний бізнес може підтримувати громади. За час повномасштабного вторгнення наша компанія втілила десятки гуманітарних ініціатив, продовжує виробляє питну воду на потреби населення та підтримує економіку країни. Соціальна відповідальність бізнесу – це вчасна реакція на суспільні процеси та готовність стати до лав допомоги. Нашій материнській компанії Carlsberg Group цьогоріч виповнилося 175 років. Для нас це не просто дата, а приклад – працювати відповідально, піклуючись про тих, з ким  і заради кого ми працюємо.
коментують в Carlsberg Ukrainе

За час реалізації проєкту було придбано понад 3000 одиниць продуктів харчування від локальних домогосподарств Києва та Запоріжжя. Серед придбаної продукції – м’ясо, сир, мед, солодощі, соуси, джеми, випічка. Carlsberg Ukraine доповнила набори квасом та ситром власного виробництва.

Локальні виробники Києва, Запоріжжя та областей виготовили ці товари під час війни, не здаючись та не зупиняючись: ні перед наступом росіян, ні перед тривогами та ракетними атаками, ні перед відключеннями світла. Ми, Kind Hamper, з дорогим партнером Carlsberg Ukraine купили й зібрали продукцію у локальних виробників та дбайливо спакували її у набори. Кожна баночка меду, хліб чи шоколад –  це можливість виробникам працювати, триматися на плаву, продовжувати свою справу й платити податки. Велика соціально-відповідальна компанія підтримала локальний бізнес та людей
Сергій Горюнов
Засновник ініціативи

Понад 500 вдячних отримувачів продовольчих наборів були знайдені шляхом обробки запитів у соціальних мережах та з допомогою Центру підтримки переселенців «ЯМаріуполь. Київ» в Голосіївському районі столиці й центру допомоги «Ми разом» в Запоріжжі.

Ініціатори проєкту кажуть, що обличчя отримувачів цієї допомоги були світлими навіть після евакуації з Маріуполя. Навіть після того, як росіяни відібрали їхні домівки. Навіть після того, як було зруйновано все, що їх оточувало. Вони продовжують жити і посміхатися очима.

До проєкту було залучено понад 20 осіб та партнери з локації «Всі. Свої», що стали своєрідним гуманітарним хабом, де формувалися продуктові набори

Ініціативу підтримали українські інфлюенсери локального та національного масштабу – Євген Клопотенко, Діана Глостер, Катерина Павленко. Крім інформаційної підтримки, лідери думок долучилися до доставки продуктів для потребуючих сімей. Так, наприклад, солістка гурту GO-A Катерина Павленко взяла участь у ініціативі та прокоментувала проєкт: «Малий бізнес – це надважливо для економіки країни. Крафт – це українська душа й ми не можемо втратити цих виробників». За словами виконавиці, цей проєкт – гарний приклад підтримки малого бізнесу великим бізнесом.

Мета гуманітарного проєкту – працювати, підтримувати, зігрівати й вчасно нагадати: «Ти не один». Це міжгалузева синергія, що робить перемогу на соціальному та економічному фронті ще ближчою.

Розкажіть друзям про новину