Як соняхи тягнуться до сонця, так і топові маркетологи, креативники та комунікаційники України — до ідей, що прояснюють хаос і ведуть уперед. 4 червня на MRKTNG марафоні 2025 від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро Ekonomika+ вони поділилися променями інсайтів, які допоможуть вам втілити правильні маркетингові стратегії.
Під час MRKTNG марафону були оголошені переможці Конкурсу маркетингових проєктів X-RAY у номінаціях Соціальний маркетинг, Ситуативний маркетинг, Кампанія в соцмережах, Кампанія за участі інфлюєнсера, Brand Experience, Інновація року, Дизайн року, Інтеграція року, Міжнародна кампанія року, Кампанія року, Колаборація року, Найкраща маркетинг-команда та Найкращий маркетинг-директор. Представляємо вам їх:
Соціальний маркетинг
- Нова пошта: РЕБнемо так РЕБнемо;
- ПУМБ: Жити назустріч;
- Київстар: Нам тут жити 2.0;
- Серце Азовсталі: Free Mariupol Defenders;
- Bolt: Донатний виклик;
- Контінентал: Розумний город — Мікрозелень;
- NOVUS: Велике маленьке серце.
Ситуативний маркетинг
- NOVUS: Провокацінник — знижки, які не ігнорують;
- AFINA Group & Hooligan Buro: SARMIX веде до порядку.
Кампанія у соцмережах
- Інфарма Трейдінг Україна: Instagram-серіал «Вісім дівчат, вісім історій»;
- BROCARD: Диджитал-кампанія ANTI-FAKE проти підробок;
- Uklon: Караоке в авто та Нова пошта: (Гліч зе фід) Glitch the Feed.
Кампанія за участі інфлюєнсера
- Ощадбанк: Мій український банк;
- EVA: Колаборація Viv`en petty з Тетяною Парфільєвою;
- МХП: #нечитані_вірші розстріляних поетів;
- INTERTOP: Проєкт «Квітни»;
- SOCAR та Уляна Пчолкіна.
Brand Experience
- Bolt Food: Ясно, що смачно;
- Kernel: Арт-книга «Шлях Зерна»;
- Sigma Cook Book: Коли хобі стає соціальним проєктом;
- Trembita PR & Yves Rocher: Подкаст-медитації «Звуки природи»;
- Райффайзен Банк: Сервіс (СВІФТ ДЖІ-ПІ-АЙ) SWIFT GPI.
Інновація року
- Vandog agency: «За мить до…»;
- Uklon: Фільм «Найлегший пасажир в історії»;
- Аврора Мультимаркет: Зіркова озвучка швидкокаси.
Дизайн року
- Vandog agency: Ребрендинг Державної служби України у справах дітей;
- Сир-хмаринка БІЛО: Редизайн, що змінює уявлення про кисломолочний сир;
Інтеграція року
- SOVA: Бренд SOVA – партнер телевізійного реаліті «Холостяк 13».
Міжнародна кампанія року
- WhiteBIT: Перший у світі міжнародний трейдинговий турнір наживо.
Колаборація року
- Foundation x YASNO: Кава, що заряджає!;
- Страхова компанія ІНГО та Кафедра банківської справи та страхування КНЕУ;
- EVA BEAUTY та GEPUR: Казка в дії — святкове перетворення без чарівної палички;
- MasterZoo та UAnimals: «Лапка турботи» рятує тварин і надихає людей;
- «Серце Азовсталі» та 1+1: Адвокаційний проєкт «Смак свободи».
Кампанія року
- Ощадбанк: Мій Oschadbank Premium;
- БФ «МХП-Громаді»: Foodtruck — їжа без кордонів;
- Медична лабораторія ДІЛА: Здоров’я під контролем;
- Vichy Laboratories: Колагенова хвиля краси;
- Norden Brod від КИЇВХЛІБ: Коли хліб стає культурою.
Найкраща маркетинг команда
- ПУМБ: Банк, тільки вигідний;
- Команда інтегрованих комунікацій 1+1 media;
- Аврора Мультимаркет.
Найкращий маркетинг-директор
- Ігор Блистів, Директор з маркетингу та інновацій, Kormotech.
Вибір редакції
- Укрексімбанк: Платформа «Міста для людей»
- Elle Ukraine та Raiffeisen Bank Ukraine: Разом з Україною
- Garfield & Eva: Це не просто ванна — це вечірка!
- Київстар: Харківстар — ребрендинг до 1 квітня
- Добробут: Продовжуй життя. Поступайся дорогою швидкій