Учора під час PR марафону відбулося нагордження переможців Конкурсу PR-кейсів. Найкращі проєкти обиралися читацькою спільнотою онлайн та експертним журі. Оргкомітет конкурсу презентує склад переможців.
Кейси, що потрапили до голосування, демонструють, як компанії, не нехтуючи контекстом, виходять на новий рівень спілкування зі споживачами. Неймовірно вдячні всім номінантам за цікавість до конкурсу та наші вітання переможцям!
Номінація «PR-кампанія задля перемоги»
- НБУ: POWER BANKING
- ОККО: ОКО ЗА ОКО 2. Озброїмо ТрО до зубів
- YouControl: Застосунок для миттєвої перевірки фізосіб у воєнний час «ТиХто»
- ПУМБ: Передаємо палкі вітання
- Київстар: Нам тут жити
- Благодійний фонд «МХП-Громаді»: Продюсери перемоги: соціалізація ВПО у громадах та підвищення мотивації військових через кінопокази
- Cosmolot: Brave Inventors: посилення фронту та потужний поштовх українського military tech
- АТБ: Фура АТБ у Херсоні
- Аптека Доброго Дня: Академія Сталого Здоров’я
Номінація «Комунікація в соцмережах»
- Ощадбанк: Мій банк. Моє ком’юніті
- Нова пошта: Побачення з Новою поштою
- INTERTOP: Колаборація INTERTOP x CHER’17
- GlobalLogic: «Щедрик» у виконанні інженерів на головному вокзалі країни
- ПУМБ: БезуМОВНА підтримка
Номінація «PR-команда»
- Uklon: PR-команда Uklon
- EVA: PR-команда EVA
- EPAM: Мій колега — робот. Як ШІ допоміг реалізувати одну з найбільших технологічних конференцій в Україні
Номінація «Відкритість топменеджера»
- YASNO: Як підсилити голос бренду під час кризи. Кейс Сергія Коваленка та YASNO
- Kormotech: Кожен. Команда. Kormotech
Номінація «Бренд роботодавця»
- Sigma Software: Inspirium — промоція інженерної компетенції України та технічних професій
- Райффайзен Банк: Агенти Змін — внутрішнє ком’юніті амбасадорів бренду роботодавця
- «Хенкель»: Ранкова кава 2.0
Номінація «Проєкт B2G»
- Ощадбанк: Моя територія успіху
Номінація «Спонсорський проєкт»
- VBET Україна: Партнерство з Національною збірною України з футболу
- BAYADERA GROUP: «Постаті з купюр» — спецпроєкт Gazeta.ua за підтримки бренду преміальної горілки «Перша Гільдія»
- SOVA: SOVA X «Мавка. Лісова пісня»: колаборація ювелірного дому та анімаційного фільму
Номінація «Корпоративний благодійний фонд»
- Нова пошта: Волонтерський рух Нової пошти «Свої для своїх»
- Фокстрот: «Ф-підтримка» 2.0: з турботою про пухнасті життя
- Favbet Foundation: «Клуб супергероїв»
- Socar: Дім для дітей
Номінація «Антикризові комунікації»
- ДТЕК: Антикризовий комунікаційний штаб
- YASNO: Світло є чи нема?
Номінація «Амбасадор бренду»
- Вінілосовище Аудіобукс: Зірки допомагають просувати першу в Україні шкільну аудіобібліотеку
- VBET Україна: Олександр Зінченко — амбасадор відповідальної гри
- «Фармак»: Як українські ліки в режимі реального часу підтверджують лікарям свою європейську якість
- UАgency: Протидія кібербулінгу
- «Дарниця»: «Про здоров’я просто»: як «Дарниця» дбає про здоров’я українців
- PR-агенція Become: Кампанія для нон-профіт ініціативи UA business Global