Учора під час PR Марафону «Комунікації без кордонів» відбулося нагородження переможців Конкурсу PR-кейсів. Найкращі проєкти обиралися читацькою спільнотою онлайн та експертним журі. Оргкомітет конкурсу презентує склад переможців.
Кейси, що потрапили до голосування, демонструють, як за умов постійної загрози та невизначеності український бізнес управляє репутацією, формує імідж бренду та країни і підтримує зв’язок зі споживачем.
Отже, представляємо вам переможців конкурсу PR-кейсів:
Номінація «PR-кампанія задля перемоги»:
- ДТЕК: Інсталяція «Битва за світло» — трансформатор, який став символом підтримки українських енергетиків;
- Цілодобовий інформаційний марафон «Єдині новини #UАразом»: Об’єднані війною: серія мініінтерв’ю про роботу українських воєнкорів;
- ПУМБ: НЕЗАЛЕЖНІСТЬ У НАС У КРОВІ. Національна донація крові.
Номінація «Соціальна відповідальність»:
- ПУМБ: «ЖИТИ НАЗУСТРІЧ» — платформа інтеграції ветеранів і ветеранок;
- Eva та благодійний фонд «Твоя опора»: Разом заради дітей;
- SOVA x FROLOV у підтримку Благодійного фонду «Діти Героїв»: Навіть посеред війни розцвітають квіти;
- Київстар: Нам Тут Жити 2.0 — збір на розмінування країни;
- Foundation Coffee Roasters x KSENIASCHNAIDER;
- Kormotech: Проєкт із вакцинації, чіпування та реєстрації собак та котів «Лапки у безпеці»;
- Нова пошта: Перший безбар’єрний марафон;
- SOCAR: Обійми крилами
- Аптека Доброго Дня: Благодійна акція «Сильні серця»
- PR buro ACKERMANN: Перший 3D-будинок в Україні для родини військового
Номінація «Проєкт B2G»:
- GoITeens: Кіберпростір змін. Як інноваційне партнерство GoITeens з державою допомогло понад 100 000 дітей в опануванні цифрової грамотності;
- BROCARD і ГУР: Об’єднатися заради Перемоги.
Номінація «Корпоративний благодійний фонд»:
- NOVUS: Food for Ukraine — благодійний фонд для продовольчої допомоги українцям, що особливо постраждали під час повномасштабного вторгнення;
- Медична лабораторія ДІЛА: Благодійний фонд «Фундація ДІЛА».
Номінація «Найкраща digital-кампанія»:
- ДТЕК: Як субкультурний маркетинг перевертає гру;
- Become: PR-кампанія для PR-серіаліті GLOBA;
- WhiteBIT: Нова ера інтеграції блокчейну, ритейлу та спорту.
Номінація «PR-команда»:
- Нова пошта: Найкраща PR-команда
Номінація «Відкритість топменеджера»:
- DVL (Датагруп-Volia-lifecell): Михайло Шелемба;
- Сергій Коваленко, YASNO: Перетворюємо кризу у знання бренду.
Номінація «Бренд роботодавця»:
- Дарниця: Бути українцями — це наше;
- Raiffeisen Bank: Ти маєш значення — трансформація бренду роботодавця Райфу.
Номінація «Спонсорський проєкт»:
- DVL (Датагруп-Volia-lifecell): БІГОЗБІР «З Метеликами в серці»;
- Епіцентр: Всім серцем з олімпійцями.
Номінація «Амбасадор бренду»:
- Bolt: Амбасадор Bolt — Євген Янович;
- EPAM Україна: Загартована сотня.
Номінація «Інновації в PR»:
- Нова пошта: Старт без пострілу — нова спортивна традиція;
- pomitni: промо музичного альбому OTOY. Від смітників для думок до нового треку;
- Укртелеком: «Казки під ялинку» від Укртелеком та MEGOGO AUDIO.
Номінація «Кращий PR для малого та середнього бізнесу»:
- Благодійний фонд «МХП-Громаді»: Конкурс бізнес-ідей «Роби своє»;
- PR-агенція «Великі історії»: Комунікаційна кампанія «Все під контролем» для «Ваговимірювальних систем».
Номінація «PR на міжнародному рівні»:
- Kernel: «Мед мінних полів» — продукт, якого не мало б існувати;
- Благодійний фонд Руслана Шостака: «Дитинство без війни» у World Book of Records за найбільшу евакуацію дітей-сиріт з часів Другої світової війни.
Номінація «Найкращий внутрішній PR»:
- Trembita PR та VARUS: Кампанія вдячності;
- Farmak: Єдність через внутрішню комунікацію;
- МХП: Екосистема комунікацій з військовими та ветеранами;
- Дарниця: Кожен контент-мейкер. Зміна комунікаційної парадигми.