Favbet Foundation: Ми направили всі наші сили на допомогу ЗСУ та людям, які постраждали від воєнної агресії
27 Гру 2022, 11:24
PR

Favbet Foundation: Ми направили всі наші сили на допомогу ЗСУ та людям, які постраждали від воєнної агресії

Маріанна Ковеня, кураторка благодійного фонду Favbet Foundation, впевнена, що фундаментом вдалих проєктів є позитив, стратегічне бачення та щире бажання допомогти. Цьогоріч фонд зосередився на допомозі ЗСУ, спрямувавши на підтримку армії десятки мільйонів гривень. В рамках спецпроєкту “Відповідальна країна”, Маріанна розповіла про залучення до загальнодержавних ініціатив, про співробіників-волонтерів та майбутні ініціативи Favbet Foundation

На яких цінностях будується соціальна діяльність компанії FAVBET?

Одна з головних соціальних цінностей компанії FAVBET — підтримка своїх співробітників та допомога у ці складні часи. Ми розуміємо, що сучасні реалії диктують нові умови життя, але ми з командою активно розвиваємося, допомагаємо одне одному, тому можу сказати, що за 2022 рік соціальна діяльність компанії переросла у новий формат.
Наприклад, у 2022 році Favbet Foundation працює як благодійний фонд із фокусом на військовий напрямок, в рамках якого десантники, артилеристи, піхотинці, ППО й інші підрозділи ЗСУ отримали понад п’ять десятків автомобілів (позашляховики, карети «швидкої допомоги», мікроавтобуси і вантажівки), швидкісні квадрокоптери, антидронові рушниці, тепловізори, амуніцію, різне технологічне обладнання та безліч необхідного на фронті. Загалом на початок листопада фонд допоміг українській армії на десятки мільйонів гривень. Цифра зростає кожного дня. Тому що ініціатив багато, фонд працює без вихідних. Близько 5 млн грн переведено на спецрахунок Національного банку України і підтримку United24. Ми запускали благодійні проєкти та передавали допомогу українській армії.

Звісно, ми не забуваємо про допомогу дітям. Так Favbet Foundation системно займається освітніми та інклюзивними проєктами та підтримує українську молодь, допомагає реабілітаційним центрам та створює свята для дітей, адже вони — майбутнє нашої країни.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Чи є відмінності у КСВ у репутаційно складних бізнесів?

КСВ демонструє цінності компанії, говорить про рівень її усвідомленості та, безперечно, впливає на її репутацію. Дійсно, коли благодійний фонд має ім’я, співзвучне з назвою геймблінгової компанії, це додатковий виклик. Однак для нас це ніколи не було проблемою. Навпаки, це черговий стимул показати, що токсичне ставлення до ігрового бізнесу зменшується. Це лише один з різновидів сучасного дозвілля. 

Якщо ж говоримо про благодійність Favbet Foundation, то це робота вчасно реагувати та закривати нагальні проблеми суспільства.
Маріанна Ковеня
Кураторка БФ Favbet Foundation

Якщо ж говоримо про благодійність Favbet Foundation, то це робота вчасно реагувати та закривати нагальні проблеми суспільства. Ми з командою намагаємося допомогти врегулювати фінансові проблеми громадських організацій, дитячих будинків,не просто чути проблеми людей, а й вирішувати їх. 

Favbet Foundation хоче створювати нові можливості для дітей, які розкриватимуть потенціал всієї країни. Можу відверто сказати, що у нас не було кризових ситуацій з партнерами фонду. Наша сфера — це лише одна зі сфер діяльності в Україні, яка сплачує податки й розвиває економіку країни.

Як правильно побудувати вертикаль соціальної співпраці між бізнесом та державою, бізнесом та соціумом? 

Важливо у будь-якому проекті побудувати правильну комунікацію, адже це допоможе досягнути потрібних результатів та швидко виправити критичні проблеми, якщо вони виникатимуть. Позитивне партнерство та співпраця — це невід’ємні складові діяльності кожного бізнесу.

Важливо підтримувати державні ініціативи. Наприклад, цього року резидентство у «Дія City» отримали вже 145 компаній, серед них і FAVBET Tech. Під час війни FAVBET Tech активно підтримує Мінцифру в ініціативі розгортання IT-армії та вже організувала власні кібервійська, які завдають нищівного удару по IT-інфраструктурі ворога 24/7, координуються з іншими кібердобровольцями та планують наступальні дії на своєму IT-фронті. 

Зараз «Дія City» — найкращий проєкт для стимулювання розвитку індустрії в Європі та у цілому світі. Нова система може зробити нашу країну більш зрозумілою для іноземних ІТ-компаній, а їхній прихід означатиме нові робочі місця, додатковий стимул для української економіки.

На яких проєктах зосереджена работа Favbet Foundation?

У 2020 році, коли був створений Favbet Foundation, ми вирішили займатися благодійністю системно і визначили для себе декілька ключових напрямків, де ми могли б реалізовувати масштабні проєкти. Це розвиток дитячого та юнацького спорту, а також освіта та особистісний розвиток дітей та молоді.

За цей час ми реалізували вже близько 100  різних за масштабом благодійних ініціатив. Вони стосувалися обраних напрямів. 

Але після початку повномасштабної війни, ми направили всі наші сили на допомогу ЗСУ та людям, які постраждали від воєнної агресії. Наприклад, у межах благодійної програми «Допомога Збройним Силам України» та промо «Прокачка авто для ЗСУ» ми закуповуємо  автівки, ремонтуємо їх та передаємо нашим захисникам.

Також ми не забуваємо про наше майбутнє покоління і допомагаємо дитячим будинкам та дитячим реабілітаційним центрам.

Як ви оцінюєте ефективність соціальних проєктів?

Ефективність соціальних проєктів неможливо оцінювати у якомусь чисельному значенні. Маркер — корисні вони для тих, кому адресовані, чи ні. Ми працюємо над ними, бо хочемо допомогти максимальній кількості людей в Україні. Якщо говорити про допомогу військовим, то Favbet Foundation побудував свою роботу на концепції своєрідного «супермаркету допомоги», постачаючи у різні підрозділи та регіони широкий спектр номенклатури «під запит»: позашляховики, дрони, цифрові мобільні радіостанції тощо. Такий підхід дозволяє оперативно і точково заповнювати «пробіли» у спорядженні наших захисників. 

Favbet Foundation побудував свою роботу на концепції своєрідного «супермаркету допомоги»
Маріанна Ковеня
Кураторка БФ Favbet Foundation

Тож головною метою будь-якого нашого проєкту є максимальна користь. І результатом ефективності може бути як дитяча посмішка, так і врятоване життя.

Чи залучає компанія співробітників до благочинності? Розкажіть про вашу модель корпоративного волонтерства?

Кожен наш співробітник так чи інакше залучений до благочинності. Хтось волонтерить, хтось допомагає донатами. Треба розуміти, що незначної допомоги зараз не існує. Маленькі справи можуть бути непомітні одразу, але саме з них складається перемога. Тому чіткої моделі корпоративного волонтерства немає. Є просте бажання кожного співробітника якнайшвидше наблизити перемогу.

Розкажіть друзям про новину