“Школа майбутніх лідерів” Ardis Group
27 Гру 2022, 11:55
PR

“Школа майбутніх лідерів” Ardis Group

Існує міф, що роботодавці завжди шукають кандидатів з досвідом роботи. А що ж робити тим, хто тільки закінчив університет та стоїть на роздоріжжі вибору професії і зовсім не знає, що робити далі?

Сучасний ринок праці України став новим викликом для багатьох роботодавців, а більшість рекрутерів й HR-менеджерів хвилюють схожі запитання:

  • як знаходити перспективних молодих кандидатів;
  • як залучати цих «зелених» спеціалістів;
  • як стати тією компанією, в якій нове покоління захоче працювати,  розвиватися й генерувати нові ідеї.

HR-директорка Ardis Group — Кіра П’ятецька ділиться кейсом проведеної дводенної освітньої програми «Школа майбутніх лідерів», яка дала можливість молоді не просто познайомитися з компанією, а й зануритися у бізнес-процеси, зрозуміти свій подальший вектор руху й мати можливість пройти стажування та бути працевлаштованим у сучасній компанії.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Підготовчий процес

Перед тим як складати програму, наша команда розробила перелік критеріїв, за якими ми відібрали тих, хто потрапив до нас на захід, серед яких:

  • позитивне мислення;
  • проактивна позиція;
  • самоорганізація;
  • комунікабельність.

Усі активності «Школи майбутніх лідерів» було підлаштовано під цей перелік.

Джерело: Ardis Group

Що зробила наша команда

Ми упакували традиційний День відкритих дверей у цілий проєкт під назвою «Школа майбутніх лідерів» із насиченою програмою з практичними завданнями, бізнес-іграми та інтерактивами. А також гейміфікували наш проєкт спеціальною валютою «cheese coin», яку можна було отримати за активну участь протягом двох днів та обмінювати на сирні подарунки.

Програма проєкту

Команда подбала, щоб програма була не тільки корисною, а й утримувала увагу та інтерес студентів протягом двох днів. Ми додали такі лекції та активності:

  • занурення у культуру споживання сиру від сирної експертки Оксани Чернової;
  • вивчення customer journey та ціннісна пропозиція від директора клієнтського сервісу Івана Тищенка.
  • ринкова орієнтація бізнесу від директора департаменту маркетингу Назара Максимця.
  • майстер-клас по роботі з клієнтом через його потребу;
  • практичне завдання на створення сирних сервісів від директорки департаменту ProCheese Наталії Кагадій;
  • бізнес-гра, що розвиває комунікаційні навички;
  • зустріч питання-відповідь із СЕО Ardis Group Дмитром Черновим.

У перервах на учасників чекали різноманітні сирні частування, щоб залучити їх до сирної культури ще більше.

Джерело: Ardis Group

Механіка запуску та що потрібно зробити, щоб про вас дізналися кандидати

1.Розробити концепцію й сформувати назву проєкту, щоб вона одразу зацікавила кандидатів та запустити рекламну кампанію.

2.Опублікувати анонси на власних сторінках у соціальних мережах й попросити співробітників та партнерів поділитись можливостями із друзями, знайомими.

3.Звернутися до університетів, щоб вони поширили цю інформацію серед студентів.

4.Якщо дозволяє бюджет, можна співпрацювати з лідерами думок для того, щоб «пропушити» ваш проєкт.

Який результат ми отримали

Понад 50 заявок на освітню програму, відібрано та запрошено 15 учасників, 5 кандидатів пройшли всі етапи відбору і отримали стажування у нашій компанії. Напрями, в яких стажувалися молоді спеціалісти: маркетинг, PR, project-management, e-commerce, Академія ProCheese.

Кінцевою метою було отримати роботу в компанії з офіційним працевлаштуванням і подальшим розвитком. 3 всіх кандидатів троє отримали пропозицію роботи, працевлаштовані та зараз успішно працюють в компанії.

Джерело: Ardis Group

Що сподобалось студентам, які завітали до нас в компанію

Ми запитали учасників, чому варто було долучитися до проєкту і вони відповіли, що два насичених дні в компанії дали їм змогу:

  • продегустувати сири зі всього світу і поринути у сирну культуру;
  • дізнатися більше про гнучкість та внутрішні процеси бізнесу;
  • вийти із зони комфорту, розкрити свої неординарні сторони й спробувати себе в ролі кріейторів.

Безпосередньо на стажуванні сподобалось:

  • відкритість та бажання команди навчати;
  • залученість у робочі процеси;
  • безмежні можливості в креативі;
  • команда, яка «горить» своїми ідеями й поважає стажерів як професіоналів.
Джерело: Ardis Group

Про що важливо не забувати

Якщо ваша компанія хоче залучити на стажування талановитих молодих фахівців, проводьте не звичайні Дні відкритих дверей, а масштабні освітні проєкти. Перевірено — ефективність 100%, “win-win” підхід корисний як для учасників, так і для розвитку компанії. Молоді кандидати додають свіжий та нестандартний погляд на всі бізнес-процеси та генерують оригінальні рішення, а компанія на практичних кейсах дає такий необхідний перший досвід.

Віримо, що зовсім скоро зможемо провести запланований другий потік «Школи майбутніх лідерів», але перед цим українців чекає головна перемога, яку і наша команда з нетерпінням чекає!

Розкажіть друзям про новину