З 24 лютого Україна щодня втрачає чимало крові. Отримують поранення українські захисники та захисниці, мирні мешканці українських міст і селищ. Знекровлюються бізнес та економіка. Та водночас мільйони українських громадян вдома й за кордоном і мільйони іноземців роблять усе можливе, щоб не дати ворогу знесилити Україну. Військові відважно знищують ворога. Митці своєю творчістю змушують серця всього світу битися в унісон із серцями українців. Бізнес шукає будь-які можливості працювати, щоб наповнити фінансові артерії держави.
Тож ПУМБ ініціював соціальний проєкт «Ми однієї крові», який об’єднав тих, у чиїх жилах вирує свобода, заради тих, хто проливає за неї свою кров. Це масштабний партнерський проєкт банку, логістичної компанії, 6 українських виробників, 5 ілюстраторів, 2 громадських організацій.
Що вирізняє проєкт «Ми однієї крові»:
- Усі патріотичні речі та аксесуари створені та виготовлені тільки українськими виробниками — Harvest, Twins Store, Seven mountains, OHUENO, Griffon Socks та «Авіація Галичини». Кожне нове замовлення — це підтримка бізнесу та вливання фінансової крові в українську економіку.
- До дизайну мерчу долучились українські ілюстраторки — Sandra Ruth, Anastreela, Maliunok та Пилюшенко Катерина, чия творчість підтримує віру українців в перемогу. Замовляючи мерч, кожен навзаєм підтримує митців та український арт.
- Половину вартості кожного замовлення ПУМБ перерахує громадським організаціям ДонорUA та «Агенти крові». Зібрані кошти спрямовуються на забезпечення потреб у донорській крові, доставку компонентів крові до гарячих точок та закупівлю засобів тактичної медицини для українських воїнів.
- У колекції мерчу доступні одяг (футболки, худі, бомбери) та аксесуари (бананки, рюкзаки, шопери, рушники, шкарпетки). До деяких речей додатково можна замовити змінні стікери-шеврони з ілюстраціями, мотивуючими фразами та улюбленими мемами.
- Колекція постійно оновлюється. З останніх новинок — шеврони «100% українська бавовна» та «Херсонський кавун», худі з ілюстрацією польського дизайнера на підтримку України. Найближчим часом проєкт презентує святкові худі, що повністю відображають настрій кожного українця, та особливі шеврони, що стануть у пригоді кожному в умовах тотального знеструмлення на вулицях українських міст.
- Проєкт безупинно розвивається, утворюючі нові партнерства та набуваючи все більше друзів. Команда проводить виїзні донації в організаціях, компаніях та вузах; пропонує компаніям кровоспинний мерч замість корпоративного; бере участь у благодійних ярмарках та соціальних заходах. Про проєкт вже дізналися понад 10 мільйонів людей.
Замовити патріотичний мерч, що рятує життя та підіймає бойовий дух українців, можна на сайті.
Важливо, що в кожну річ вкладені не лише патріотичний заклик та соціальна складова, але й частинка турботи — безкоштовна доставка від логістичного партнера проєкту «Нова пошта» до будь-якого відділення чи поштомату в Україні.
Українці підтримують проєкт, не тільки замовляючи мерч, а й особисто здаючи кров у донорських центрах. На знак подяки кожен донор отримує 25% знижки на мерч.
В листопаді ПУМБ провів День донора в рамках соціального проєкту «Ми однієї крові». 50 співробітників здали 22 л крові для поранених. 150 захисників отримали шанс на життя. На виїзну донацію в банк приїжджала медична бригада інституту Амосова та «Агенти крові». З командою кров здали два члени Правління. У війну дуже потрібна кров. Масивна кровотеча — найпоширеніша та найчастіша причина загибелі в зонах бойових дій.
За шість місяців ініціатива «Ми однієї крові» зібрала 2,5 млн грн.
За шість місяців ініціатива «Ми однієї крові» зібрала 2,5 млн грн. Кошти пішли на закупівлю 350 кровоспинних турнікетів, 253 оклюзійних наліпок, 240 кровоспинних бинтів, 210 компресійних бандажів, 2 низькотемпературних морозильників для зберігання плазми крові та 31 доставку компонентів крові в гарячі точки, кожна така доставка — тисячі врятованих життів. 558 українців стали донорами, а це надія на одужання для понад 1600 людей.
Замовлення мерчу «Ми однієї крові» — не лише спосіб підтримати Україну, а й можливість заявити про свою позицію. Мрія команди проєкту — щоб якомога більше українців та тих, хто їх підтримує по всьому світу, знали: людей, які готові боротися за свободу, багато.