07 Лют 2025
Метавсесвіт, Depeche Mode та мікронавчання. Ретроспектива тижня з Нателлою Озовою
06 Лют 2025
SMM-фахівець vs самостійна робота: як зрозуміти, що експерт готовий до делегування роботи з соцмережами
05 Лют 2025
Не просто «пробитися крізь шум»: як ефективно комунікувати в часи обмежених медіаресурсів
04 Лют 2025
Гіперперсоналізація та нішеві спільноти: яким буде комʼюніті-менеджмент для брендів у 2025 році
03 Лют 2025
Вікторія Ковальова: «Ми хочемо стати справжнім partner-in-life у кожному моменті життя наших користувачів»
01 Лют 2025
Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
31 Січ 2025
«Тед Лассо», непрості рішення та стрес. Ретроспектива тижня з Анею Абліцовою
30 Січ 2025
Алгоритмічна революція: як технології трансформують маркетинг
29 Січ 2025
Мода, супермаркети та б’юті: 6 сфер бізнесу, які найбільше купують креатив
28 Січ 2025
Ірина Метньова: «Щира комунікація — це запорука досягнення найефективніших результатів»
27 Січ 2025
Одноразові бренди та рівні умови гри: песимістичні та оптимістичні прогнози для реклами на 2025 рік
25 Січ 2025
Найпопулярніші матеріали тижня на MMR