Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
20 Кві 2024, 11:00

Найпопулярніші матеріали тижня на MMR

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.

Новини тижня:

monobank та Живчик випустили заспокійливий напій з валеріаною

Живчик та monobank заколабились та представили заспокійливий напій.

Кім Кардаш’ян знялася для кампанії купальників SKIMS у стилі 2000-х

Кім Кардаш’ян знялася для нової сексуальної кампанії свого бренду SKIMS, що представляє нову колекцію купальників.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Для пасажирів «Укрзалізниці» запустили фуд-дроп з продуктами вiд українських крафтових виробників

«Укрзалізниця» разом з проєктом «Лавка Традицій» від «Сільпо» випустили серію подарункових наборів з продуктами від українських локальних виробників.

Перший у світі конкурс «Міс ШІ» визначить найкрасивіших диджитал аватарів

Традиційні королеви краси можуть незабаром розділити свої пояси та діадеми з королевами, створеними за допомогою алгоритмів. Конкурс «Міс ШІ», започаткований World AI Creator Awards (WAICAs), є першим у своєму роді змаганням, де аватари, створені штучним інтелектом, змагаються за віртуальний аналог корони «Міс світу».

Креативи тижня:

Український бренд одягу випустив реаліті-шоу «Дорога до себе»

Український бренд одягу One by One запустив у своєму Instagram всеукраїнський проект та реаліті-шоу «Дорога до себе».

Heinz створив рожевий соус, натхненний барбікором

Heinz UK та Mattel об’єднали зусилля, щоб створити нову вигадливу приправу — соус Heinz Classic Barbiecue Sauce — до 65-річчя улюбленої ляльки та літнього гриль-сезону.

Кампанія у стилі шоу MTV 2000-х зібрала вішлісти українських волонтерів

Український благодійний фонд Rescue Now запустив креативний кампейн для збору донатів на допомогу українцям.

Огірок та пральна машина: білборди замінили секс-іграшки на повсякденні предмети

Коли справа доходить до реклами своєї продукції, британський бренд секс-іграшок Lovehoney завжди мав бути трохи оригінальнішим. Через обмеження на те, яку продукцію можна показувати і коли, Lovehoney тепер використав предмети повсякденного вжитку, щоб донести свою ідею до аудиторії.

Corona та Tripadvisor створили путівник з найкращими місцями для зустрічі заходу сонця

Пивний бренд Corona вкотре втілив свою пристрасть до природи завдяки глобальному партнерству з найбільшою у світі диджитал туристичною спільнотою Tripadvisor.

Добірка тижня:

Редакція MMR рекомендує: добірка березня

Редакція MMR продовжує ділитися власними рекомендаціями та враженнями від місяця, що минає. Читайте поради, події та добірки фільмів, книг, серіалів, треків та продуктів січня та лютого, а зараз представляємо вам власний топ березня.

Експертні матеріали тижня:

Психологія переконання: як впливати на поведінку клієнтів

Знання про психологічний інструмент переконання і про те, як найкраще використовувати його у своїх маркетингових матеріалах, може стати потужним засобом впливу на поведінку, стосунки та продажі клієнтів.

Які зміни сучасного digital-маркетингу відображає оновлена PESO Model™

Оновлена модель допоможе бізнесу сформувати стратегії, адаптовані до актуальних тенденцій. Тому піарникам та маркетологам саме час розглянути зміни. Щоб це було простіше, експерти Inweb розглянули, що змінилося і доповнилося в PESO Model™, а також проаналізували, які зміни сучасного digital-маркетингу відображає оновлення.

Розкажіть друзям про новину