Український бренд одягу випустив реаліті-шоу «Дорога до себе»
15 Кві 2024, 11:36

Український бренд одягу випустив реаліті-шоу «Дорога до себе»

Український бренд одягу One by One запустив у своєму Instagram всеукраїнський проект та реаліті-шоу «Дорога до себе».

Реаліті складається із 16 серій, у яких 8 героїнь змінюють своє життя, починаючи зі свого стилю.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений ONEBYONE • UKRAINIAN BRAND (@onebyoneua)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«За майже 9 років існування бренду ми побачили, наскільки трансформації у стилі дарують жінкам відчуття впевненості, радості та рішучості змінювати власне життя. Ми вирішили запустити це реаліті-шоу, аби показати кожній жінці її природну красу та зруйнувати існуючі в суспільстві бар’єри, які часто заважають кожній!», — каже засновниця бренду Лідія Сметана. 

Разом із виходом шоу бренд вирушає у тур Україною. Спеціально створений фешн-бас від бренду зробить зупинки на тиждень у чотирьох містах: Дніпро, Одеса, Львів та Київ. У всіх буде можливість побачити нову колекцію одягу, а також зробити найінстаграмніші фото та виграти 20 000 грн на шопінг від бренду.

Наразі вийшло вже 4 епізоди шоу, де 2 героїні вже показали своє перевтілення.

Розкажіть друзям про новину