Malibu випустив термохромні плавки, що нагадують про ризик вживання алкоголю біля води
25 Лип 2025, 14:52

Malibu випустив термохромні плавки, що нагадують про ризик вживання алкоголю біля води

Бренд лікеру Malibu знову запросив британського олімпійського чемпіона зі стрибків у воду Тома Дейлі для повернення кампанії «Don’t Drink and Dive» — ініціативи щодо відповідального вживання алкоголю, започаткованої у 2024 році.

Цього року термочутливі трикотажні плавки Тома змінюють колір, коли температура досягає 20 градусів, нагадуючи тому, хто їх носить, про підвищений ризик вживання алкоголю та ненавмисного утоплення в спекотну погоду.

Том змусив ведучих програми ITV «This Morning» почервоніти, коли він повідомляв про погоду, одягнувши лише свої плавки, що змінюють колір.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Створені у співпраці з Malibu та його брендом трикотажного одягу Made With Love, термохромні плавки змінюють колір з коралового, коли температура нижче 20°C, на жовтий, коли температура вище, — це яскраве нагадування про підвищений ризик вживання алкоголю біля води в спекотну погоду напередодні Всесвітнього дня запобігання утопленням, що відзначається 25 липня.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео