Кампанія у стилі шоу MTV 2000-х зібрала вішлісти українських волонтерів
16 Кві 2024, 16:35

Кампанія у стилі шоу MTV 2000-х зібрала вішлісти українських волонтерів

Український благодійний фонд Rescue Now запустив креативний кампейн для збору донатів на допомогу українцям.

На честь другої річниці фонду команда Rescue Now зібрала бажання волонтерів у стилі шоу MTV 2000-х. Кампейн My super sweet wishlist: ukrainian edition має на меті вкотре нагадати іноземцям, що війна в Україні триває, а люди змінюють звичайні бажання на бажання допомогти іншим. 

Кампанія в атмосфері шоу MTV 2000-х зібрала вішлісти українських волонтерів, які від звичайних «хотілок» змінилися на мрії про допомогу. У цій кампанії немає списків бажань, засипаних новим одягом чи розвагами. Що відрізняє ці мрії від інших? 

«Ми б хотіли ніколи не мріяти про такі речі».

Від початку Великої війни наші мрії вимушено змінилися. Від мрій про подорожі до бажання надати допомогу, доставити генератори та їжу, чи  побудувати шелтери для дітей, які зростають в умовах війни, наші прагнення отримали потужну нову мету.
Віталій Бандура
співзасновник Rescue Now

Ця кампанія — це запрошення допомогти, оскільки будь-який донат може виконати сьогоднішні бажання українців. 

Rescue Now — міжнародний фонд, заснований в Україні, який залучає фінансування з усього світу. Оскільки MTV — частина культури американців, мета кампейну — показати, як поп-культура та асоціації з дитинства стають джерелом допомоги українцям у наших реаліях. 

Раніше я мріяв про рок-концерти та подорожі. Тепер все інакше — я хочу автомобіль, як у фільмі «Няньки», замість старого седана, щоб доставляти гуманітарну допомогу літнім людям у найвіддаленіші частини Харківської області.
Богуслав
один із волонтерів

My super sweet wishlist: ukrainian edition збирає вішлісти волонтерів за посиланням. Будь-який донат перетворюється на гуманітарну допомогу для українців.

Розкажіть друзям про новину