Кім Кардаш’ян знялася для кампанії купальників SKIMS у стилі 2000-х
17 Кві 2024, 11:09

Кім Кардаш’ян знялася для кампанії купальників SKIMS у стилі 2000-х

Кім Кардаш’ян знялася для нової сексуальної кампанії свого бренду SKIMS, що представляє нову колекцію купальників.

43-річна зірка реаліті-шоу та підприємиця представила свою нову колекцію купальників серією гарячих фотографій, знятих легендарним британським фотографом Ніком Найтом та стилізованих Карін Ройтфельд.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Метою бренду було створити кампанію, що нагадує класичні та авангардні модні кампанії 2000-х років. Повернення до цієї епохи також слугує вшануванням культового стилю Кім, коли вона з’явилася в Голлівуді разом з Періс Гілтон.

Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel