Коли справа доходить до реклами своєї продукції, британський бренд секс-іграшок Lovehoney завжди мав бути трохи оригінальнішим. Через обмеження на те, яку продукцію можна показувати і коли, Lovehoney тепер використав предмети повсякденного вжитку, щоб донести свою ідею до аудиторії.
У кумедному повороті кампанії «Not a Sex Toy» у якості імпровізованих іграшок використовуються огірок, пральна машина і навіть зубна щітка. Бренд навіть звернувся до британської громадськості з проханням зробити свій внесок, що додає ще один рівень автентичності.
На перший погляд, ця кампанія є сміливою та комічною, але за нею стоїть більш важливий меседж: ризики стигматизації сексуального задоволення є величезними. Вводячи трохи гумору в цю важливу тему, Lovehoney відкриває діалог і заохочує до розмов про сексуальне здоров’я, хоч і в несерйозній формі.
Очевидно, що бренд має всеосяжну місію — нормалізувати розмову про сексуальне здоров’я. Він хоче вивести секс-іграшки в мейнстрім, сподіваючись революціонізувати ставлення до них.