У застосунку Spotify з’явилась можливість зіграти в гольф зі «Щасливчиком Гілмором»
25 Лип 2025, 16:01

У застосунку Spotify з’явилась можливість зіграти в гольф зі «Щасливчиком Гілмором»

Spotify та Netflix об’єдналися для створення «Happy Gilmore 2 Tournament» — першої інтерактивної гри, натхненної гольфом, створеної у застосунку Spotify. Ініціативу запустили з нагоди виходу фільму «Щасливчик Гілмор 2».

Користувачі Spotify можуть проходити гольф-челенджі, натхненні фільмом, та розблоковувати аудіокліпи фільмів, пасхалки та персоналізований плейлист «Happy».

Гра починається з короткого удару (використовуючи хокейну ключку, як це робив би Гілмор), де користувачі застосунку можуть нахиляти свій пристрій, щоб удосконалити замах. У кінці гри користувачі можуть поділитися своїм результатом у соціальних мережах та переглянути офіційний трейлер фільму.  

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Ця ініціатива є першим випадком, коли Spotify розробив повністю персоналізований аудіоігровий досвід для бренду, і відбувається на тлі того, як низка інших маркетологів представляють тематичні активації навколо довгоочікуваного продовження «Щасливчика Гілмора».

Бренди активно долучаються до просування фільму. Нещодавно U.S. Bank випустив рекламний ролик «Happy As Usual», перетворивши відділення банку на поле для гольфу.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео