Більше 11 000 спортсменів з інтелектуальними порушеннями в Чилі наразі не отримують жодної хвилини ефірного часу в національних спортивних ЗМІ. Натомість, традиційні види спорту отримують в середньому 34 хвилини на день у національних новинах.
Креативне агентство Loca має намір змінити цю ситуацію — і запустило кампанію, у якій зобразив невидимих баскетболістів та тенісистів як метафору того, що спортсмени з інтелектуальними порушеннями досі не представлені у медіа, а отже, їх не бачить суспільство.
Громадськість також може взяти участь, підписавши угоду на сайті. Мета полягає в тому, щоб зібрати тисячі підписів, щоб винести це питання на розгляд Конгресу і домогтися реальних змін у тому, як інклюзивний спорт представлений у ЗМІ.
«Найважливіше не те, що ми зробили, а те, що може статися, якщо спортивні ЗМІ виділять хоча б одну хвилину, щоб розповісти ці історії», — пояснив креативний директор Loca Габріель Лара.