Heinz створив рожевий соус, натхненний барбікором
15 Кві 2024, 11:01

Heinz створив рожевий соус, натхненний барбікором

Heinz UK та Mattel об’єднали зусилля, щоб створити нову вигадливу приправу — соус Heinz Classic Barbiecue Sauce — до 65-річчя улюбленої ляльки та літнього гриль-сезону.

Соус для барбекю від Heinz — це смачний поворот у барбікор-тренді, який створений для всіх, щоб насолоджуватися ним, і влучно вписується в історію про інклюзивність у фільмі Грети Гервіг.

Це не кетчуп, а веганський майонез з інгредієнтами соусу барбекю, з додаванням бурякового екстракту для надання яскраво-рожевого відтінку.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Цей привабливий колір обіцяє «прикрасити бургер», як стверджують у Heinz, подібно до того, як це зробила сама Барбі у світі моди та іграшок.

Наразі соус доступний виключно у Великобританії та Іспанії, причому перші 5 000 пляшок продано безпосередньо через веб-сайт Heinz. У ритейлі з’явиться 17 квітня в мережі Tesco, а в травні — у інших магазинах, таких як Ocado, за ціною 4,22 долари США.

Розкажіть друзям про новину