Heinz UK та Mattel об’єднали зусилля, щоб створити нову вигадливу приправу — соус Heinz Classic Barbiecue Sauce — до 65-річчя улюбленої ляльки та літнього гриль-сезону.
Соус для барбекю від Heinz — це смачний поворот у барбікор-тренді, який створений для всіх, щоб насолоджуватися ним, і влучно вписується в історію про інклюзивність у фільмі Грети Гервіг.
Це не кетчуп, а веганський майонез з інгредієнтами соусу барбекю, з додаванням бурякового екстракту для надання яскраво-рожевого відтінку.
Цей привабливий колір обіцяє «прикрасити бургер», як стверджують у Heinz, подібно до того, як це зробила сама Барбі у світі моди та іграшок.
Наразі соус доступний виключно у Великобританії та Іспанії, причому перші 5 000 пляшок продано безпосередньо через веб-сайт Heinz. У ритейлі з’явиться 17 квітня в мережі Tesco, а в травні — у інших магазинах, таких як Ocado, за ціною 4,22 долари США.