Бренд туалетного паперу Andrex переосмислив традиційну рекламу трекерів здоров’я за допомогою нової жартівливої кампанії, яка закликає британців частіше перевіряти свій кал.
Розроблений у співпраці з креативним агентством FCB London, проєкт «Look Back and Track» представив ролик, який підкреслює важливість спостереження за відходами організму для виявлення проблем зі здоров’ям.
Натхненням для кампанії стало розуміння того, що кожен четвертий (24%) британець ніколи не перевіряє свій кал, незважаючи на те, що це природний і безкоштовний засіб діагностики здоров’я, а також спосіб виявлення ранніх ознак раку кишечника.
Креатори зазначили, що метою кампанії стало змінити уявлення про рак кишечника та подолати стигму навколо цієї теми, а також допомогти людям не соромитися та почати вільно говорити з лікарем про будь-які проблеми, пов’язані з кишечником.
Кампанія охопила телебачення, соцмережі, ритейл та зовнішню рекламу.