Головна роль Сідні Свіні в новій рекламній кампанії American Eagle спричинила стрімке зростання акцій ритейлера.
Акції компанії підскочили на 18% на передринкових торгах і зросли на 7% до середини торгового дня в четвер, на наступний день після дебюту кампанії.
«Sydney Sweeney Has Great Jeans» — це найбільша кампанія American Eagle на сьогоднішній день, яка має на меті позиціонувати компанію як провідний бренд джинсового одягу для покоління Z. Цієї осені Свіні з’являється в рекламних роликах, зокрема на Таймс-сквер у Нью-Йорку та на Exosphere у Лас-Вегасі.
Хоча American Eagle відмовилася розкрити точну суму інвестицій у кампанію, директор з маркетингу Крейг Броммерс повідомив, що витрати на медіа були «значно більшими», ніж у минулих осінніх кампаніях.
American Eagle вважається останнім прикладом мем-акцій, або акцій, які набувають популярності завдяки ажіотажу в соціальних мережах. Однак цього року ритейлер зіткнувся зі слабкими бізнес-показниками, повідомивши про скоригований операційний збиток у розмірі 68 мільйонів доларів у першому кварталі через вплив мит, промахи з продуктами та холодну весну.

Останніми роками American Eagle намагався завоювати покупців покоління Z кампаніями за участю таких зірок, як тенісистка Коко Гофф, інфлюенсерка Еддісон Рей та акторка Джена Ортега.
Ще одним доказом впливу Свіні на бренд є те, що в червні Dr. Squatch став вірусним завдяки кампанії, в якій пропонувалося мило із води з ванни акторки. Майже 1 мільйон шанувальників взяли участь у розіграші Dr. Squatch протягом п’яти днів після його запуску.