Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
13 Кві 2024, 10:00

Найпопулярніші матеріали тижня на MMR

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.

Новини тижня:

TikTok розробляє застосунок для обміну фото TikTok Notes

Згідно зі скриншотами, опублікованими користувачами, майбутній застосунок для обміну фотографіями може називатися TikTok Notes.

Ілля Бошняков став Country Director у Rakuten Viber

Rakuten Viber призначив Іллю Бошнякова на посаду регіонального директора в Україні.

Dr. Dre та Snoop Dogg запустили бренд консервованих коктейлів

Репери Dr. Dre та Snoop Dogg об’єдналися, щоб запустити бренд консервованих коктейлів Gin & Juice.

Jerry Heil, ЮНІСЕФ та «Ти як?» випустили пісню-афірмацію для підтримки ментального здоров’я

Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні разом зі співачкою Jerry Heil та психологинею Світланою Ройз презентували пісню «Believe me!» («Повір!») для підтримки підлітків і молоді. Пісня-афірмація, створена в межах Всеукраїнської програми ментального здоровʼя «Ти як?».

Креативи тижня:

Дженніфер Лопес знялася для кампанії бренду білизни Intimissimi

Intimissimi представив свою нову колекцію Silky Intimates у рекламній кампанії, для якої знялася глобальна амбасадорка бренду Дженніфер Лопес.

Біллі Айліш додала усіх своїх підписників до списку «близьких друзів» в Instagram

Співачка Біллі Айліш отримала 7 мільйонів нових підписників лише за два дні. Сплеск відбувся після того, як вона додала усіх своїх підписників до списку «близьких друзів» в Instagram.

Персонажі Marvel ожили, щоб доставити пляшку Coca-Cola

Колаборація «Coca-Cola x Marvel: The Heroes» об’єднала найвідоміший у світі безалкогольний напій з культурною силою, що належить компанії Disney, яка охоплює комікси, телебачення та кіно.

McDonald’s встановив білборди з ароматом картоплі фрі

Бренд зрозумів, що є ще дещо, що так само запам’ятовується споживачам, як їхні золоті арки, продукти чи джингл. Отже, що може бути кращим способом змусити шанувальників бренду жадати найбільш продаваний продукт McDonald’s — картоплю фрі, ніж її запах?

Білборди Philadelphia Cream Cheese використали візуальний трюк, щоб передати послання

Бренд вершкового сиру Philadelphia Cream Cheese від Kraft Heinz використав візуальну спритність у веселій зовнішній рекламі, яка, здавалося б, демонструє характерний візерунок корів, але насправді показує продукт у замаскованому вигляді.

Ролик нагадав старшим братам та сестрам, що вони завжди будуть королями в Burger King

Burger King UK запустив загальнонаціональну акцію, щоб нагадати братам і сестрам, що вони завжди будуть королями, а діти зможуть поїсти всього за 1 фунт під час великодніх канікул.

Коргі Фрея, жашківський пес Рудик та інші: домашні улюбленці подякували українцям

MasterZoo випустив новий проморолик у форматі спільного пухнастого звернення від домашніх улюбленців. У ньому пухнасті, пернаті, лускаті особистості з різних куточків України з ніжністю та любов’ю звертаються до своїх людей та дякують за їхню турботу і розуміння.

Джіджі Хадід відтворила моду жінок Британії 1930-х років у кампанії Miu Miu

Miu Miu представив нову кампанію сумок 2024 за участю улюблениці моди Джіджі Хадід, яка елегантно продемонструвала фірмову техніку бренду мателассе у культовій сумці цього сезону Wander. 

Весняна обкладинка The New Yorker перетворилася на оптичну ілюзію

На обкладинці американського тижневика The New Yorker від 15 квітня карикатурист Пітер де Сев відобразив яскравість і нове життя весни. Ілюстрація під назвою «Undercover» запрошує глядачів зіграти у візуальну гру в хованки.

Дослідження тижня:

Квіти за 18 500 грн, куряча котлета та ліки: що замовляють користувачі Glovo в різних країнах світу

Компанія Glovo проаналізувала замовлення зроблені у застосунку у 25 країнах, де працює сервіс, та ділиться ключовими інсайтами про схоже і відмінне у споживчих звичках користувачів по всьому світу. Про рекордні замовлення, гастрономічні вподобання, улюблені категорії, а також що і коли замовляють та яким транспортом доставляють розповіли в інфографіці. 

Експертні матеріали тижня:

Олена Дерев’янко: «Український піар вийшов на таку траєкторію розвитку, де нема, з кого брати приклад»

Напередодні Міжнародного форуму PRNext редакція MMR обговорила нагальні проблеми розвитку галузі з її визнаним трендсеттером і методологом — Оленою Дерев’янко, головою оргкомітету форуму, партнером Агенції PR-Service і віце-президентом Української PR-Ліги.

Розкажіть друзям про новину