25 Кві 2023
«Українські голоси мають звучати»: як PR Army отримують мільйонні охоплення матеріалів про події в Україні
25 Кві 2023
Cosmolot: «Інвестиції у вітчизняних розробників — це інвестиції в майбутнє країни»
21 Кві 2023
400 000 грн, фейсбучні коментатори, регулярні дрібниці. Ретроспектива тижня з Орисею Хім’як
18 Кві 2023
Контекст у комунікаціях: що важливо знати
14 Кві 2023
Залучене батьківство, «Екстраполяція», ворушіться. Ретроспектива тижня з Денисом Суділковським
11 Кві 2023
Еволюція реклами у воєнний час: 60 секунд у win-win форматі для бренду та соціуму
07 Кві 2023
1/20 біткоїну за вечір, пітьма TikTok, невдалий косплей. Ретроспектива тижня з Діаною Шмир
03 Кві 2023
День сміху: добірка дивакуватих ідей брендів
30 Бер 2023
Обмеження використання патріотичної тематики при реєстрації ТМ: чи потрібен цей законопроєкт
29 Бер 2023
Ірина Метньова: «Занадто складні креативні рішення не працюють у соціальній комунікації»
24 Бер 2023
Зміни правил ринку, Bing AI, CEO — модель. Ретроспектива тижня з Михайлом Василенко
22 Бер 2023
Експеримент за $20: як ChatGPT написав PR-стратегію для медичної лабораторії