08 Бер 2023
Юрій Гладкий: «Якісне використання символіки війни у продуктах і комунікації здатне породжувати економічні рекорди»
07 Бер 2023
Зустріч Подоляка з блогерами: аналіз негативної реакції в соцмережах
06 Бер 2023
Крінж-маркетинг: 7 грандіозних фейлів брендів
03 Бер 2023
«Я відчував, що буде якийсь резонанс»: «головний маркетолог країни» про свій еротичний календар
03 Бер 2023
Шлях мандалорця, сторонні емоції, Paper Pro. Ретроспектива тижня з Мстиславом Баніком
02 Бер 2023
Усі співробітники мають знатися на дизайні: 3 поради від CMO Canva
01 Бер 2023
Бейонсе: 3 уроки для піарників від поп-діви
01 Бер 2023
Lazarev.agency: «До 2022 ми не подавалися на конкурси, а потім вирішили спробувати й за рік здобули 76 нагород»
28 Лют 2023
Український бізнес та сервіс: ретроспектива 2022 року та топ-4 тренди 2023
27 Лют 2023
Олена Дерев’янко : «Якщо ви цікавитеся PR, ви вже були в нас. Якщо ні – саме час, і от чому»
27 Лют 2023
РеЛоковані. Оксана Аккерман про життя та можливості агентського бізнесу в Німеччині
25 Лют 2023
Перше відрядження за рік, книга-рятівник, «Київський модернізм». Ретроспектива тижня з Тетяною Фіщук