19 Вер 2022
Україномовні подкасти: який формат обрати для запуску свого каналу на YouTube
16 Вер 2022
Новий бізнес-сезон під час війни: на що звернути увагу в комунікаціях компаніям
15 Вер 2022
Олексій Безуглий, МХП: нова філософія маркетингу, комунікації під час війни й актуальні проєкти
13 Вер 2022
Жан-Люк Годар: 4 рекламні ролики режисера, які ви ніколи не бачили
12 Вер 2022
Директорка з маркетингу ТЕТ Надія Сперчун про роботу та нові проєкти телеканалу в умовах війни
09 Вер 2022
Королева Єлизавета: ЇЇ Величність у рекламі. Добірка
09 Вер 2022
Смерть Єлизавети II: реакція медіа та рекламодавців у Британії
07 Вер 2022
Творчість і війна. Артдиректор ТЕТ про редизайн телеканалу та натхнення в новій реальності
02 Вер 2022
Пошук нестандартних рішень і швидкі реакції. Особливості роботи комунікаціників ЮНІСЕФ під час війни
01 Вер 2022
Секс та фешн-бренди: кінець гламурної сторони індустрії для дорослих?
31 Сер 2022
Віцепрезидентка з маркетингу Carlsberg Ukraine Ірина Качура про роботу в умовах війни, маркетинг та нову реальність
31 Сер 2022
Медіагроші під час війни: 4 нестандартні способи монетизації в українських онлайн-ЗМІ