15 Тра 2023
Гід по законам: як комунікаційникам не облажатися з інтелектуальною власністю
12 Тра 2023
Рецепт підтримки кукухи, «лейт найт», CS:GO. Ретроспектива тижня з Олександром Тарасовим
12 Тра 2023
Як волонтерство і сильна корпоративна культура допомагають долати труднощі: кейс Uklon
11 Тра 2023
Екологічний проєкт Duracell: приклад корисної діяльності компанії для репутації та планети
09 Тра 2023
Мем-маркетинг: 5 порад, як зробити ваш мем вірусним
04 Тра 2023
Штучний інтелект: гайд для маркетолога та набір інструментів
03 Тра 2023
Нова марка «Укрпошти» та рецепт «кремль брюле» з рум’яною скоринкою: реакція брендів на палаючий кремль
02 Тра 2023
«Поганої реклами не буває»: 13 міфів про PR
01 Тра 2023
Соціальні комунікації, їхня практична та креативна реалізація: тези з лекції Ярослава Ведмідя на MMR Edu
28 Кві 2023
Незалежні ніздрі, реклама поміж зашкварів, багато донатів. Ретроспектива тижня з Михайлом Вербицьким
26 Кві 2023
SEO-аналітика: 9 корисних метрик
25 Кві 2023
«Українські голоси мають звучати»: як PR Army отримують мільйонні охоплення матеріалів про події в Україні