03 Тра 2023
Нова марка «Укрпошти» та рецепт «кремль брюле» з рум’яною скоринкою: реакція брендів на палаючий кремль
02 Тра 2023
«Поганої реклами не буває»: 13 міфів про PR
01 Тра 2023
Соціальні комунікації, їхня практична та креативна реалізація: тези з лекції Ярослава Ведмідя на MMR Edu
01 Тра 2023
Як на місце корпоративної соціальної відповідальності приходить маркетинг соціального впливу
28 Кві 2023
Незалежні ніздрі, реклама поміж зашкварів, багато донатів. Ретроспектива тижня з Михайлом Вербицьким
26 Кві 2023
SEO-аналітика: 9 корисних метрик
25 Кві 2023
«Українські голоси мають звучати»: як PR Army отримують мільйонні охоплення матеріалів про події в Україні
25 Кві 2023
Cosmolot: «Інвестиції у вітчизняних розробників — це інвестиції в майбутнє країни»
24 Кві 2023
Анастасія Штейнгауз, Starlight Doc: «Інтеграція бренду в документальний фільм — одна з найнативніших»
21 Кві 2023
400 000 грн, фейсбучні коментатори, регулярні дрібниці. Ретроспектива тижня з Орисею Хім’як
20 Кві 2023
Марка «Укрпошти», роумінг по Галактиці від Київстар та інше: соцмережі вибухнули мемами про наступ інопланетян
20 Кві 2023
Анна Ковальова, LIVE.Network: «Завданням № 1 стало змінити вектор з телебачення на діджитал»