17 Лип 2023
Інновації у PR: вигадка чи реальність
17 Лип 2023
Всесвітній день PR: добірка привітань з перших вуст
14 Лип 2023
Акаунт у Threads, нові рівні любові, систематизація. Ретроспектива тижня з Валентиною Комаровою
13 Лип 2023
Творчий фурор: ШІ та його суперсила у створенні крутих ідей
13 Лип 2023
Інклюзивність, новітні технології та Тімоті Шаламе: які рекламні ролики були номіновані на премію «Еммі»
12 Лип 2023
Заміна Twitter або доля Clubhouse: першопрохідці про Threads
12 Лип 2023
Протидія дезінформації та надмірному споживанню: що буде далі у комунікації сталого розвитку в моді?
11 Лип 2023
Прем’єра фільму «Барбі»: як міжнародні бренди підтримали вихід стрічки
11 Лип 2023
«Рекламний ринок України переживає трансформацію»: інтерв‘ю з продюсерами продакшну
10 Лип 2023
Участь у тендері: чекліст для агенцій
10 Лип 2023
Як Big Data полегшує роботу маркетологів: 4 лайфхаки
07 Лип 2023
Париж, наука в «горнятку», прискорення, Івана Купала. Ретроспектива тижня з Катериною Глушаницею