31 Бер 2023
Фільм кожного українця, ОГО! каса, «погладити траву». Ретроспектива тижня з Анною Бойко
30 Бер 2023
Обмеження використання патріотичної тематики при реєстрації ТМ: чи потрібен цей законопроєкт
29 Бер 2023
Ірина Метньова: «Занадто складні креативні рішення не працюють у соціальній комунікації»
28 Бер 2023
SEO-тексти за допомогою AI: 20 способів використання
24 Бер 2023
Зміни правил ринку, Bing AI, CEO — модель. Ретроспектива тижня з Михайлом Василенко
23 Бер 2023
Колаборації держустанов та креативних агенцій: до чого тут Рос Геллер та «посібник із психології»?
22 Бер 2023
Експеримент за $20: як ChatGPT написав PR-стратегію для медичної лабораторії
21 Бер 2023
Шкідливі поради: як зробити невдалу ситуативну кампанію?
21 Бер 2023
Як App Inbox допомагає ритейлу збільшувати продажі: досвід Dnipro-M
20 Бер 2023
Засновники NAME PR: «Піарник проживає життя артиста або проєкту, який він веде»
17 Бер 2023
Шалена сосиска, go the extra mile, Оскар без Сміта. Ретроспектива тижня з Олександрою Коротковою
16 Бер 2023
Олеся Стойко, Havas PR Ukraine: «Пріоритетне завдання зараз — зберегти прибутковість бізнесу»