20 Бер 2023
Засновники NAME PR: «Піарник проживає життя артиста або проєкту, який він веде»
16 Бер 2023
Олеся Стойко, Havas PR Ukraine: «Пріоритетне завдання зараз — зберегти прибутковість бізнесу»
10 Бер 2023
Як розмовляти з міжнародними партнерами: від США до Індії та Японії
09 Бер 2023
Як тримати команду в ресурсі під час війни: 4 поради
03 Бер 2023
Шлях мандалорця, сторонні емоції, Paper Pro. Ретроспектива тижня з Мстиславом Баніком
02 Бер 2023
Усі співробітники мають знатися на дизайні: 3 поради від CMO Canva
01 Бер 2023
Бейонсе: 3 уроки для піарників від поп-діви
01 Бер 2023
Lazarev.agency: «До 2022 ми не подавалися на конкурси, а потім вирішили спробувати й за рік здобули 76 нагород»
28 Лют 2023
Український бізнес та сервіс: ретроспектива 2022 року та топ-4 тренди 2023
27 Лют 2023
Олена Дерев’янко : «Якщо ви цікавитеся PR, ви вже були в нас. Якщо ні – саме час, і от чому»
20 Лют 2023
Байден у житомирських шкарпетках відвідав АТБ, Ощадбанк та інші заклади: креатив від брендів
18 Лют 2023
Високий рівень оптимізму, «Тебе-собі», культурна програма. Ретроспектива тижня з Валерією Толочиною