15 Лют 2023
Навіщо Ісусу PR: розбираємо християнські ролики для Супербоулу
14 Лют 2023
«Пуститися берега», кролики-крадії та Бен Аффлек з пончиками: 10 найкращих реклам Супербоулу
13 Лют 2023
Деінфлюенсинг: як цей тренд вплине на інфлюенсерів та бренди
10 Лют 2023
«Гвардія Наступу», сонце, захист. Ретроспектива тижня з Романом Гурбановим
09 Лют 2023
Ірина Шинкаренко: «Великий бізнес — це публічна відповідальність і приклад для наслідування для інших компаній»
08 Лют 2023
«Ніхто не створював саме бренд Патрона»: інтерв’ю з керівником проєктів знаменитого пса
07 Лют 2023
«Розпуста, SMM буде горіти у котлі»: розбір норовливої комунікації МАМА МАНАНА
06 Лют 2023
Безтурботні — в Instagram, обурені — у Facebook: наскільки ми різні в соцмережах
03 Лют 2023
200 000 грн за курс та безкоштовні додатки: опитування про освітні продукти
03 Лют 2023
Кампейни з топами світу, кодовий план. Ретроспектива тижня з Юлією Соловей
03 Лют 2023
Катерина Співакова приєдналася до команди топменеджменту Kernel. Бліц-інтерв’ю
01 Лют 2023
«Продати 100 бобрів», «сходити на концерт Степана Гіги»: добірка вішлістів брендів