15 Чер 2023
Артем Іваницький: «Ми будуємо максимально екологічну та ненав’язливу комунікацію»
09 Чер 2023
Підтримка тварин з Херсонщини, твіт ООН, «це більше не працює». Ретроспектива тижня з Катериною Ковалюк
08 Чер 2023
Майже 90% споживачів більше не довіряють інфлюенсерам. Чому?
07 Чер 2023
Ваш бренд – зомбі? Як повернути його до життя
06 Чер 2023
Івент від А до Я: як впоратися із викликами воєнного стану
06 Чер 2023
Client Service: навички, які обов’язкові в комунікації з клієнтом, та червоні прапорці у виборі підрядників
05 Чер 2023
Місяць гордості: як такі бренди, як Tinder та Lime, продемонстрували підтримку
31 Тра 2023
MRKTNG MRTH: фахівці 20+ топових компаній розповіли про головні трансформації бренда під час війни
31 Тра 2023
Від конкуренції до співтворчості: роль партнерства в сучасному маркетингу
29 Тра 2023
Цифрова друкарня: бізнес під час війни та чим поліграфія краща за діджитал
25 Тра 2023
З ким працює PR-спеціаліст в ідеальному світі правильних комунікацій: 11 друзів піарника
24 Тра 2023
Які основні відмінності між українським та закордонним PR-ринком та як під них підлаштуватись