17 Лис 2022
Михайло Кудрявський, Membrana Media: про відкриття бізнесу під час війни та нові рекламні інструменти для паблішерів
16 Лис 2022
Як працює омніканальний маркетинг: важливі трансформації взаємодії з клієнтом
14 Лис 2022
РеЛоковані. Ніна Міщенко про життя в Дубліні та комунікаційне волонтерство
11 Лис 2022
Кавуна забагато не буває: як бренди відреагували на звільнення Херсона
11 Лис 2022
Івано-Франківськ, Google Alerts, «Шантарам». Ретроспектива тижня з Сергієм Біденко
10 Лис 2022
Ігри повсюди, супердодатки і ТікТокізація соцмереж: медіатренди 2023
09 Лис 2022
E-commerce у Британії. Досвід, який варто перейняти українському бізнесу
08 Лис 2022
Топ-6 особливостей комунікацій 22-го, які заберем у 23-й
07 Лис 2022
Піарник-секретар, 5 статей на місяць: 6 поширених міфів про роботу PR
04 Лис 2022
Ранкові тренування, зідзвони, антикрихкість. Ретроспектива тижня з Євгенією Близнюк
03 Лис 2022
Кроспостинг не працює: як українським брендам ефективно вести Twitter
02 Лис 2022
РеЛоковані. Олена Дальська-Латошевіч про життя у Варшаві та особливості польської галузі комунікацій