Коли у соцмережах з’явилося відео блогерки, на якому вона танцює з морськими котиками у готелі, команда онофлайн-школи креативних професій SKVOT вирішила відреагувати та привернути більше уваги до історії. Аби зробити це оперативно, використали інструменти AI: Midjourney для генерування зображення та PlayHT для озвучки. Ролик став першим контент-продуктом SKVOT, що на 50% створений штучним інтелектом, та приніс бренду найбільше органічне охоплення в їхньому інстаграм-акаунті.
Сьогодні AI або штучний інтелект — один з найпопулярніших інструментів креаторів. Він допомагає створювати тексти, музику, дизайн, віжуали. AI — такий собі чарівник, що дозволяє втілити задум максимально точно, просто і головне — швидко. У нашому випадку саме швидкість була в пріоритеті, бо креатив мав з’явитися, поки інфопривід не втратив своєї актуальності. Тоді у соцмережах з’явилося відео блогерки, на якому вона разом з морськими котиками з дельфінарію танцює у готельному номері Nemo Hotel Resort & SPA. Реагувати на такі випадки — у внутрішній культурі команди SKVOT.
Оскільки ми «увірвались», поки тема була ще «гарячою», нам вдалося бути почутими. Блискавичності ж зобов’язані спрощенню деяких етапів: з AI все набагато швидше, а тому від появи ідеї до втілення задуму — не дні чи навіть тижні, а 6 годин. Брейншторм зайняв 15 хвилин, решта часу пішла на генерування зображень, дизайн та монтаж ролика.
Першочергово хотілося показати тварин у ролі працівників готелю. Такий собі сюр, місце якому тільки у творіннях штучного інтелекту. Після 3 годин генерування у Midjourne вдалося знайти те саме зображення, яке й стало основою кейсу: морський котик-портьє у стилі фільмів Веса Андерсона.
Далі треба було обрати формат. На думку одразу спала ідея з постерами, але згодом вирішили робити короткий ролик з текстом, що захоплював би увагу з перших секунд. Ним стало звернення морського котика, голос якого був згенерований за допомогою PlayHT: «Я — морський котик — тварина, а не працівник готелю. Мій дім — чорне море, не дельфінарій. Хочеш контент із моїм зображенням? Будь сучасним: генеруй, не експлуатуй».
Далі ми передали ролик у продакшн й наступного дня опублікували на сторінці SKVOT в Instagram. І тоді почало «нестись» — активні шери та збереження, а трохи згодом до нас постукалися і UAnimals, які першими опублікували інформацію про знущання з тварин у «Немо». Вони поділилися роликом на своїй сторінці, чим примножили його охоплення.
Результат — понад 423 тис. переглядів, більш ніж половина з яких — на сторінці UAnimals. І найголовніше: вдалося ще більше підсвітити проблему й подовжити життя інфоприводу. Якщо хоча б одна людина після нього пообіцяла собі ніколи не бути причетною до експлуатації тварин — ми зробили свою справу.
Раніше ми вже залучали AI, в основному — для генерування голосу у відео. Проте цей ролик — перший кейс SKVOT, що на 50% створений штучним інтелектом. Зі свого досвіду ділимося рекомендаціями по роботі з AI.
- Чітко сформована ідея — запорука успіху. Якщо ж ідея ще не повноцінна, краще «докрутити» її із Chat GPT, використовуючи його як співбесідника. Максимально деталізуйте, а краще — поясність AI все так, як ви б пояснювали це дитині. Використовуйте прості слова і порівняння.
- З першого разу може не вийти, це — окей. Іноді свій запит потрібно перефразовувати кілька разів та стежити, за які слова зачіпається АІ, формуючи віжуал. Треба продовжувати пояснювати йому свій задум знов і знов та експериментувати, допоки не отримаєте бажаний результат.
- Не забувайте про додаткову перевірку коректності згенерованих даних. Іноді Chat GPT вигадує певну інформацію, тому якщо ваш креативний процес повʼязаний із чіткими фактами, варто перевіряти усі дані додатково. Те саме стосується й зображень людей та локацій, адже цим ви можете ненароком дезінформувати аудиторію.
Насамкінець хочеться наголосити, що AI — лише додатковий інструмент для креативника, щоб заглибитись у питання, яке досліджуєш. Крафт і робота дизайнерів та ілюстраторів — завжди значно цінніші. Навіть цей кейс був допрацьований дизайнером, котрий надав йому життя та стилю. Штучний інтелект же допоміг швидко відреагувати на ситуацію і в цьому його головна цінність. Саме тому цей інструмент такий актуальний зараз: у час стрімкої зміни подій і необхідності моментально на них реагувати.