Ода швидкості AI у ситуативному креативі. Кейс SKVOT
19 Чер 2023, 14:54

Ода швидкості AI у ситуативному креативі. Кейс SKVOT

Коли у соцмережах з’явилося відео блогерки, на якому вона танцює з морськими котиками у готелі, команда онофлайн-школи креативних професій SKVOT вирішила відреагувати та привернути більше уваги до історії. Аби зробити це оперативно, використали інструменти AI: Midjourney для генерування зображення та PlayHT для озвучки. Ролик став першим контент-продуктом SKVOT, що на 50% створений штучним інтелектом, та приніс бренду найбільше органічне охоплення в їхньому інстаграм-акаунті.

Сьогодні AI або штучний інтелект — один з найпопулярніших інструментів креаторів. Він допомагає створювати тексти, музику, дизайн, віжуали. AI — такий собі чарівник, що дозволяє втілити задум максимально точно, просто і головне — швидко. У нашому випадку саме швидкість була в пріоритеті, бо креатив мав з’явитися, поки інфопривід не втратив своєї актуальності. Тоді у соцмережах з’явилося відео блогерки, на якому вона разом з морськими котиками з дельфінарію танцює у готельному номері Nemo Hotel Resort & SPA. Реагувати на такі випадки — у внутрішній культурі команди SKVOT.

Оскільки ми «увірвались», поки тема була ще «гарячою», нам вдалося бути почутими. Блискавичності ж зобов’язані спрощенню деяких етапів: з AI все набагато швидше, а тому від появи ідеї до втілення задуму — не дні чи навіть тижні, а 6 годин. Брейншторм зайняв 15 хвилин, решта часу пішла на генерування зображень, дизайн та монтаж ролика.

Першочергово хотілося показати тварин у ролі працівників готелю. Такий собі сюр, місце якому тільки у творіннях штучного інтелекту. Після 3 годин генерування у Midjourne вдалося знайти те саме зображення, яке й стало основою кейсу: морський котик-портьє у стилі фільмів Веса Андерсона. 

Далі треба було обрати формат. На думку одразу спала ідея з постерами, але згодом вирішили робити короткий ролик з текстом, що захоплював би увагу з перших секунд. Ним стало звернення морського котика, голос якого був згенерований за допомогою PlayHT:  «Я — морський котик — тварина, а не працівник готелю. Мій дім — чорне море, не дельфінарій. Хочеш контент із моїм зображенням? Будь сучасним: генеруй, не експлуатуй».

Далі ми передали ролик у продакшн й наступного дня опублікували на сторінці SKVOT в Instagram. І тоді почало «нестись» — активні шери та збереження, а трохи згодом до нас постукалися і UAnimals, які першими опублікували інформацію про знущання з тварин у «Немо». Вони поділилися роликом на своїй сторінці, чим примножили його охоплення. 

Результат — понад 423 тис. переглядів, більш ніж половина з яких — на сторінці UAnimals. І найголовніше: вдалося ще більше підсвітити проблему й подовжити життя інфоприводу. Якщо хоча б одна людина після нього пообіцяла собі ніколи не бути причетною до експлуатації тварин — ми зробили свою справу.

Раніше ми вже залучали AI, в основному — для генерування голосу у відео. Проте цей ролик — перший кейс SKVOT, що на 50% створений штучним інтелектом. Зі свого досвіду ділимося рекомендаціями по роботі з AI.

  1. Чітко сформована ідея — запорука успіху. Якщо ж ідея ще не повноцінна, краще «докрутити» її із Chat GPT, використовуючи його як співбесідника. Максимально деталізуйте, а краще — поясність AI все так, як ви б пояснювали це дитині. Використовуйте прості слова і порівняння.
  2. З першого разу може не вийти, це — окей. Іноді свій запит потрібно перефразовувати кілька разів та стежити, за які слова зачіпається АІ, формуючи віжуал. Треба продовжувати пояснювати йому свій задум знов і знов та експериментувати, допоки не отримаєте бажаний результат.
  3. Не забувайте про додаткову перевірку коректності згенерованих даних. Іноді Chat GPT вигадує певну інформацію, тому якщо ваш креативний процес повʼязаний із чіткими фактами, варто перевіряти усі дані додатково. Те саме стосується й зображень людей та локацій, адже цим ви можете ненароком дезінформувати аудиторію.

Насамкінець хочеться наголосити, що AI — лише додатковий інструмент для креативника, щоб заглибитись у питання, яке досліджуєш. Крафт і робота дизайнерів та ілюстраторів — завжди значно цінніші. Навіть цей кейс був допрацьований дизайнером, котрий надав йому життя та стилю. Штучний інтелект же допоміг швидко відреагувати на ситуацію і в цьому його головна цінність. Саме тому цей інструмент такий актуальний зараз: у час стрімкої зміни подій і необхідності моментально на них реагувати.

Розкажіть друзям про новину