17 Кві 2024
Які зміни сучасного digital-маркетингу відображає оновлена PESO Model™
15 Кві 2024
Психологія переконання: як впливати на поведінку клієнтів
15 Кві 2024
HR Pro Awards: «Комʼюніті ринку праці вже називає нас «Оскаром» у сфері HR»
12 Кві 2024
«Я вас чую» у минулому, «Я вас відчуваю» — відтепер король: для чого потрібен маркетинг сприйняття
12 Кві 2024
Казочки «на замовлення», наполегливість, «Аматори». Ретроспектива тижня з Яною Малаковою
11 Кві 2024
Захист авторських прав у цифрову епоху: як боротися з порушеннями
10 Кві 2024
Курс на майбутнє: тенденції для українського бізнесу в умовах постійних викликів
09 Кві 2024
«Ми з вами зустрічалися в Каннах»: як заручитися підтримкою світових кінофестивалів для вдалого маркетингу документального фільму
09 Кві 2024
Олена Дерев’янко: «Український піар вийшов на таку траєкторію розвитку, де нема, з кого брати приклад»
09 Кві 2024
«НАШІ ДІТИ» — це проєкт про ціннісний внесок у майбутнє України»: Михайло Шелемба, СЕО компаній «ДАТАГРУП» і Volia
08 Кві 2024
Дослідження, складові та інше: як розробити бренд платформу майбутнього
08 Кві 2024
Микола Давидюк: 6 ключових думок про комунікації від політолога