28 Сер 2024
OKR vs KPI: як бізнесу обрати правильну методологію
27 Сер 2024
Як зібрати команду, яка будує lovemark бренд. Кейс Uklon
27 Сер 2024
Ера незалежності: ретроспектива PR в Україні
24 Сер 2024
Благодійні збори, інтерактиви та зворушливі ролики: креативи брендів до Дня Незалежності
23 Сер 2024
День Державного прапора: добірка привітань від українських брендів
22 Сер 2024
Інтернет-магазини під час війни: що працює у товарній рекламі, а що — ні
21 Сер 2024
Influencer marketing: як брендам організувати ефективну співпрацю з блогерами
15 Сер 2024
Розважальний контент та диджитал-тренди: як аудиторія адаптувалася на третій рік повномасштабної війни
13 Сер 2024
Bold storytelling: як бренди можуть перемогти конкурентів за допомогою сміливих історій 
12 Сер 2024
Ребрендинг: 7 неочікуваних викликів, з якими може зіткнутись компанія
10 Сер 2024
Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
08 Сер 2024
Павло Мусін, [squád]: «Невелика компанія з прогнозованим оборотом в $600 000 на рік — серйозна заявка»