25 Бер 2025
Сервіс відеоконсультації українською жестовою мовою у застосунку: інклюзивні рішення ПриватБанку
25 Бер 2025
Школа операторів БпЛА «Ятаган»: проєкт для підтримки оборони від ПриватБанк та Повернись живим
25 Бер 2025
«We’re proud»: платформа, яка дякує за стійкість, мужність, відданість та сміливість
25 Бер 2025
LinkedIn, консалтинг і EGC-контент: 8 трендів інфлюенс-маркетингу 2025
24 Бер 2025
«Гефест»: як «Сільпо» будує інклюзивну спільноту та простір на робочому місці
24 Бер 2025
Олена Дерев’янко: «Людям потрібні люди, а не темні вікна і аватари на «матрицях» відеоконференцій»
24 Бер 2025
Instagram, Facebook та TikTok: найкращий час для публікації дописів у соцмережах у 2025 році
24 Бер 2025
Дизайн між технологічністю та людяністю: що буде актуальним у 2025
24 Бер 2025
«Готові до протезування»: як Райффайзен Банк допомагає тим, хто втратив кінцівки
23 Бер 2025
Фінтех, інклюзивність, фешн, ESG. Ретроспектива тижня з Антоном Ковалишиним
21 Бер 2025
Сила підтримки: 282 мільйонів гривень на оборону від BROCARD
21 Бер 2025
Користувацький контент vs класична реклама: хто виграє у боротьбі за увагу споживачів