30 Вер 2024
Campbell’s, Starbucks та інші: чому бренди прибирають зі своєї назви продукти, що зробили їх відомими
27 Вер 2024
Анна Тарасевич: «Сильна ідея повинна створювати цінність та довгострокову значимість»
25 Вер 2024
Піарники та журналісти: як побудувати win-win партнерcтво
24 Вер 2024
Від user-friendly до синоніму крутості: розвінчання міфу про есенціалізм бренду Apple
21 Вер 2024
Лао-цзи, природа замість офісу та концерти. Ретроспектива тижня з Русланом Бессонним
19 Вер 2024
Як проплачені публікації у Telegram-каналах псують репутацію lovemark бренда
18 Вер 2024
35 брендів у фільмі: чи успішний сиквел «Бітлджюс Бітлджюс» та що з ним не так
13 Вер 2024
Тижні моди, екзистенційна криза та Львів. Ретроспектива тижня з Юрієм Ногою
13 Вер 2024
Word-of-mouth marketing, блогери та івенти: як отримати хвилю рекомендацій і мільйони охоплень за одну кампанію
11 Вер 2024
ШІ, розквіт популярності Linkedin та важливість роботи з медіа: чим живе світовий PR у 2024 році
10 Вер 2024
Як збільшити продажі за допомогою ШІ та створити досвід, що став прикладом для Європи: кейс Brit в Україні
09 Вер 2024
Чи втратив YouTube свою актуальність?