22 Лип 2024
Ольга Руднєва, CEO Superhumans Center: ера скриптів у комунікаціях, магія реабілітації та суперлюди
20 Лип 2024
Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
19 Лип 2024
Прихована функція, «Цивілізація», спека. Ретроспектива тижня з Оленою Андрієнко
19 Лип 2024
Ключові тренди в просуванні мобільних застосунків: альтернативні стори, ШІ, глобалізація
18 Лип 2024
Будуємо арт-бренд: як просувати культурний та ГО проєкт під час війни
17 Лип 2024
Що бісить? Антон Бокий про маркЕтинг та атмосферу з «Емілі в Парижі»
17 Лип 2024
Як бути піарником в Україні під час війни: думки експертів
17 Лип 2024
«Не під запис»: «На створення першого сезону подкасту ми витратили понад 250 тис. грн власних інвестицій»
16 Лип 2024
ШІкарний контент: як штучний інтелект спрощує роботу у digital-комунікаціях
15 Лип 2024
«Секс та місто» та теорії Зигмунда Фрейда: як робити крутий контент 
15 Лип 2024
«Неанонімні шопоголіки»: хто готовий витрачати гроші під час війни
15 Лип 2024
«Мед мінних полів»: як Kernel та креативники Saatchi & Saatchi Ukraine отримали Каннського Лева