23 Жов 2024
«Намагалося зробити все, але не зробило нічого»: думки маркетологів щодо повернення шоу Victoria’s Secret
23 Жов 2024
Сергій Грабчак: «Сильний державний банк дорівнює сильній Україні»
22 Жов 2024
Єдність через внутрішню комунікацію: досвід Farmak
22 Жов 2024
Розкажи мені історію: що таке сторітелінг і чому він потрібен для вдалого маркетингу 
22 Жов 2024
Як МХП побудувала екосистему внутрішніх комунікацій з військовими та ветеранами
22 Жов 2024
«‎МХП Поруч»‎: як військові та ветерани стають голосами програми
21 Жов 2024
«Культура vs війна»: ефективна культурна дипломатія, яка збирає мільйони для військових
21 Жов 2024
Благодійні дропи, десерти та ролики: добірка ініціатив українських брендів до Рожевого жовтня
21 Жов 2024
4 млн охоплення: як ювелірний дім SOVA підкорив гостей UFW інтерактивною зоною
21 Жов 2024
Кампанія вдячності: як VARUS та Trembita PR стимулювали повагу до працівників
19 Жов 2024
Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
18 Жов 2024
Як з 10 зробити 15 адаптивних клубів: грантовий конкурс для громад «Час діяти, Нестримні»