Привіт! У нас новини — MMR змінюється.
Колись ми виходили на папері. Так, справжнє друковане видання — із запахом типографської фарби та товстою обкладинкою. Ми давно відчували потребу в оновленні. Але зробили це не імпульсивно, а як свідоме рішення — разом із тими, хто вміє красиво, — командою Publicis Ukraine. Провівши опитування серед вас, наших читачів, і зрозуміли: час настав.
Ми пережили зміну форматів, платформ і реальностей, але залишилися вірними одній ідеї.
Маркер — це наша суперсила
Бо ми про головне. Ми не просто збираємо новини про маркетинг, комунікації чи медіа. Ми віднаходимо сенси, маркуємо тренди, виділяємо те, що справді варте уваги. Тому наш новий логотип — це не просто редизайн. Це маркер. Зеленого кольору. І він символізує головне: ми хочемо залишатися джерелом натхнення для кожного, хто творить ринок.
Саме так працює маркетолог або комунікаційник: гортає, аналізує, маркує. Ми — як блокнот для індустрії. Ми — той зелений маркер, яким ви підкреслюєте найцінніше. Скільки ідей народжується саме завдяки нотаткам, зробленим маркером у блокноті? Скільки стратегій починається з підкреслених фраз? Наш новий логотип — це символ робочого процесу, творчості та пошуку рішень.
MMR — це більше, ніж просто медіа
MMR тепер не просто медіа, яке інформує. MMR — це місце зустрічі тих, хто творить комунікації, формує тренди та змінює ринок. Ми допомагаємо маркетологам, піарникам, бізнесу і брендам розуміти, що відбувається зараз, і передбачати, що буде завтра. Ми — професійна тусовка, яка говорить про маркетинг мовою інсайтів, кейсів і мемів.
Адже наша місія залишається незмінною: висвітлювати ключові тенденції та кейси у світі маркетингу, розкривати інноваційні підходи брендів, а також підтримувати розвиток маркетингової індустрії в Україні. Але ми стали ще ближчими до того, що нас драйвить:
- Розширений спектр тем для ще глибшого занурення у світ маркетингу.
- Більше експертних думок (та ще більше свіжих форматів їх подачі).
- Ще більше наших подій — вони зростають і стають ще змістовнішими.
- Спецпроєкти — і ще більше сенсів, які живуть за цифрами.
А головне — ми хочемо залишатися не «ще одним медіа», а місцем, де ви знаходите натхнення, професійну підтримку і трохи здорового гумору. Адже хто сказав, що про серйозні речі треба говорити сухо?
Зміни — це завжди початок нових можливостей. Ми готові ділитися з вами ще більше якісних матеріалів, надихати на нові ідеї та разом будувати сильну маркетингову індустрію в Україні.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами. Попереду — багато цікавого!