21 Жов 2024
4 млн охоплення: як ювелірний дім SOVA підкорив гостей UFW інтерактивною зоною
21 Жов 2024
Кампанія вдячності: як VARUS та Trembita PR стимулювали повагу до працівників
19 Жов 2024
Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
18 Жов 2024
Як з 10 зробити 15 адаптивних клубів: грантовий конкурс для громад «Час діяти, Нестримні»
18 Жов 2024
Грантовий конкурс для малих громад: 100 тис. грн, щоб здійснити мрію та зробити своє
18 Жов 2024
Як випустити рекламу на Мангеттені та показати світові український бізнес
18 Жов 2024
«Фоксі з тобою»: хітова колаборація, що дала нове дихання мерчу Фокстрот
18 Жов 2024
«Аптека Доброго Дня» об’єднала клієнтів, щоб дарувати здорове дитинство
18 Жов 2024
Бути українцями — це наше: як Дарниця зміцнює національну свідомість серед співробітників
17 Жов 2024
«Джокер: Божевілля на двох»: вплив маркетингу на провал фільму
17 Жов 2024
Кібератака на Київстар: виклики та стратегії для повернення довіри споживачів
15 Жов 2024
«Золота жила» або провал: чи дійсно кросівки продовжують захоплювати маркетологів