07 Вер 2023
Тренди, бренди та блогери. PR глобус: Іспанія
06 Вер 2023
База по дизайну для недизайнерів: досить псувати свої презентації
05 Вер 2023
РеЛоковані. Анастасія Пилипчук про патріотичний дух Чехії, готовність взаємодіяти та сортування сміття
01 Вер 2023
Хочеш дізнатись — запитай, люди — круті. Ретроспектива тижня з Анею Знамеровською
31 Сер 2023
Як маркетологу (не) бути людиною-оркестром: добірка інструментів
30 Сер 2023
Комунікації благодійних та громадських організацій: помилки та можливості
29 Сер 2023
Що таке «маркетингові війни» міст і як правильно їх вести
28 Сер 2023
Блогер, контент-мейкер чи креатор: з ким працювати бренду
28 Сер 2023
Розуміння, мотивація та віра: чому армія навчила маркетолога
25 Сер 2023
Ahentsiia, сучасний Рильський, «дороги іншої не треба». Ретроспектива тижня з Анею Білоус та Лесею Донець
25 Сер 2023
7 порад, як не налажати з презентацією та не тільки
23 Сер 2023
Меладзе та Баста у забутті, Степан Гіга у тренді: як змінилися google-запити українців