З ким працює PR-спеціаліст в ідеальному світі правильних комунікацій: 11 друзів піарника
25 Тра 2023, 13:28
PR

З ким працює PR-спеціаліст в ідеальному світі правильних комунікацій: 11 друзів піарника

Щоразу спілкуючись із потенційними клієнтами, я намагаюсь одразу дати реальність про те, як влаштовані процеси професійного просування бренду та які люди в ньому обʼєктивно задіяні. Розглянемо з ким на аутсорсі чи інхаус працює PR-спеціаліст в ідеальному світі правильних комунікацій. 

 1. SMM спеціаліст

Почнемо з того, що піарники не ведуть соцмережі клієнта. Щоразу, як таке трапляється, — свідчить про перекос у функціоналі. 

Я за те, щоб в команді ведення соцмереж та сайту підпорядковувалось та контролювалось піарником. І дуже важливо, щоб усі інфоприводи та PR-прояви бренду миттєво підтримувались на корпоративних платформах. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

 2. Таргетолог

Цей функціонал може виконувати і SMM-ник, у вдалих випадках. 

У еру перенасичення інформаційного простору без просування сайту та соцмереж на цільову аудиторію ви не досягнете потрібних охоплень і ваші меседжі залишаться не побаченими. 

Також таргетолог життєво необхідний аби розігнати івент, який команда готує як інфопривід від бренду. 

 3. Фотограф

У кожного поважаючого себе піарника є свій, перевірений портретник (для найкращих світлин клієнта — Персонального бренда) та репортажник для якісних фотозвітів з подій. 

 4. Копірайтер

Я за органічний, а не проплачений піар. А тому, завжди замовляю написання якісного експертного матеріалу у копірайтера, який бере думки клієнта та оформлює їх згідно того чи іншого формату під певне видання. Саме такі, професійно написані, колонки потім піарник пропонує виданням. 

 5. Дизайнер

У дуже рідких випадках цю функцію може брати на себе SMM-ник високої категорії. Дизайнер потрібен для гарного оформлення банерів на події та презентацій про клієнта та про компанію. Зазвичай ця людина вже є у штаті, якщо ми говоримо про IT-компанію, наприклад. Або залучається за потреби на аутсорсі. 

 6. Відеограф

Без нього не обійтись на подіях. Адже кращого PR-матеріалу, ніж крутий промо ролик ще досі не вигадали. 

Крім того, ця людина залучається у випадку створення Youtube-каналу для корпоративного чи персонального бренду чи для створення рілс/тіктоків і таке інше. 

 7. Івент менеджер

Часто цю функцію для невеликих по обʼєму подій виконує сам піарник, але якщо ми говоримо про конференції, форуми та прес тури — я за те, щоб залучити професіоналів до організації. Адже підбір локації, оформлення фотозони, фуршет та пошук підрядників — велика робота. 

 8. Головний редактор

Тут збірний образ друзів, яких має професійний піарник у поважних виданнях. Це саме ті люди, які вирішують чи піде ваш матеріал до друку чи ні. Вони надзвичайно зайняті та цінують якісну стислу комунікацію, а ще на них не можна тиснути та підганяти. Піарник це знає, а тому хороший — завжди знайде серед головних редакторів розуміння, повагу та співпрацю. 

 9. Журналіст

Тут маю на увазі і телевізійників, і працівників друкованих та онлайн-видань. Люди, без яких піарнику не вижити, і він це знає, а тому завжди надає їм ексклюзивні матеріали та ділиться новинами. Знає, що таке синхрон, як клієнт має вести себе в кадрі, забезпечує підзйомки на локації та героїв для сюжету. 

 10. Інфлюенсер

Друзі, без яких не розженеш новий продукт чи інфопривід сьогодні. З ними треба домовлятись, шукати їх особистий інтерес і вміти його якісно задовольнити. Часто піарники діляться цими лайфхаками один з одним, особливо коли один — спеціаліст, наприклад, у сфері фешн і знає всі нюанси щодо цих інфлюенсерів, а інший — в IT. 

 11. Організатор бізнес-подій

Я тут не про івентерів, а про компанії та людей, які роблять великі бізнес-події на регулярній основі. З ними потрібно будувати стосунки та домовлятись про виступи клієнта та партнерство компанії на їх форумах. Це зазвичай кілька мастодонтів на ринку, з якими не одразу виходить знайти спільну мову. Але, якщо вже вийшло законектитись та один раз професійно попрацювати разом, — можна бути впевненим у майбутніх колабораціях. Адже вони також у пошуку надійних спікерів та партнерів.

Розкажіть друзям про новину