Client Service: навички, які обов’язкові в комунікації з клієнтом, та червоні прапорці у виборі підрядників
06 Чер 2023, 14:00

Client Service: навички, які обов’язкові в комунікації з клієнтом, та червоні прапорці у виборі підрядників

Класна комунікація з клієнтом дуже важлива, особливо у сфері PR, адже відображається на проєкті, його результатах. Через Client Service ми доносимо нашу експертність, небайдужість та зацікавленість – для клієнта це одні з ключових факторів у виборі партнерів. Крутим результатом стають довгострокові відносини, які вдалось побудувати.

Які саме навички обов’язково повинні бути присутні в комунікації з клієнтом?

Організованість і відповідальність

Це базові навички, оскільки в роботі потрібно приділяти увагу документам, бюджетам, статусам, таймінгам, комунікувати з людьми, які залучені до проєкту.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Швидкість реакції

Надати відповідь бажано перші 2 години при отриманні повідомлення. Клієнт повинен розуміти, що його запит точно отримали/побачили та почали працювати з ним. 

Повідомлення не обов’язково повинно включати конкретну відповідь, її може не бути, але клієнт повинен розуміти, що його почули. 

Статус

Надсилання статусів у форматі таблички чи онлайн зустріч для обговорення проєкту. У нашій агенції є хороше правило — щотижня надавати клієнту статус по проєкту. Це надасть повне розуміння команді та безпосередньо клієнту, що зараз відбувається з проєктом та які наступні кроки. 

Зрозумілість

Бриф для копірайтера/дизайнера чи звичайне повідомлення на пошту клієнту має бути максимально легким для сприйняття та докладним. Старатись писати так, щоб людина, яка повністю не в контексті, могла зрозуміти, про що йде мова.

Фіксація деталей

Телефонні дзвінки/повідомлення у месенджерах на онлайн та офлайн зустрічі. Після будь-якого обговорення з клієнтом зафіксувати важливі поінти у форматі пошти – це дуже зручно і допоможе обом не загубитися в деталях та зрозуміти наступні кроки.

Емпатійність

Вміти слухати, (по)ставити питання, максимально вдаватися у специфіку роботи клієнта, його місію і цінності, а також щиро намагатись допомогти з вирішенням задач.

Ініціативність

Пропонувати нові формати, шукати цікаві можливості, які будуть релевантні та доречні, пропонувати шляхи вирішення тих чи інших задач.

Дедлайн і пріоритети

Дотримування дедлайнів – дуже важлива складова в роботі Client Service. Якщо не встигаєте виконати завдання до дедлайну, і на це є певні причини, варто завчасно повідомити про це, описати причину і зорієнтувати щодо нового терміну виконання. Повідомлювати за годину – підводити клієнта.

Також у кожного з нас є певні червоні прапорці щодо будь-чого: у комунікації, в обранні певних рішень і навіть людей для співпраці. Червоний прапор у виборі підрядника на проєкт – це певний аналіз, який ігнорувати не можна, якщо ви хочете досягти максимально позитивного результату співпраці та зберегти нервові клітини.

Варто зважати на все в комплексі, адже бувають різні ситуації. Однак, якщо одна з ситуацій відбувається на системній основі – це очевидно.

Негативний досвід

Негативні відгуки колег або негативний досвід співпраці в минулому – це перше, на що треба звертати менеджеру. У роботі буває різне, але якщо декілька разів ловиш себе на тому, що з підрядником постійно відбувається складна комунікація, тоді це є один із червоних прапорців.

Відсутність конкретики

Підрядник не надає інформацію у повному обсязі, уникає відповідей на прямі запитання, відмовляється поділитися власними кейсами у відповідь на такий запит. Це ставить під сумнів експертизу.

Часті затримки

Часті затримки з відповіддю на початковому етапі співпраці змушують задуматись, чи не виникне порушення термінів на етапі реалізації проєкту.

Небажання допомогти

Бувають випадки, коли запити є термінові та об’єктивно на них є дуже мало часу для вирішення.

Приємно, коли підрядник готовий включитися у твій дедлайн і допомогти розв’язати задачу, враховуючи терміновість. Але буває, що з першого повідомлення підрядник дає зрозуміти, що він не зацікавлений у допомозі тобі, і ця ситуація створює негативний шлейф. Добре, коли є синергія та люди, яких хочеться цінувати, а також старатися максимально дотримуватися умов співпраці. А замість 🚩 ставити в листуванні ❤️.

Розкажіть друзям про новину