09 Лис 2023
Експерименти, пошуки нових стратегій стійкості та персоналізація. PR глобус: Великобританія
08 Лис 2023
Як стати partner-in-life компанією для клієнта: приклад райдхейлінг сервісу
07 Лис 2023
Хейт реклами M&S показав, чому маркетологи повинні боротись за гумор
06 Лис 2023
Mixed reality та соціальні медіа: чому варто знати цей тренд
03 Лис 2023
Карусель, 10 сторінок на день, гарідес саганакі. Ретроспектива тижня з Сашею Фідкевич
02 Лис 2023
Блокування акаунтів в Google Ads та Merchant Center — не вирок
01 Лис 2023
Кризові комунікації від А до Я: посібник для піарників та менеджерів
31 Жов 2023
Промоконсультанти: маркетинговий інструмент, який ігнорують
25 Жов 2023
Майстерність управління кризовими ситуаціями: антикризовий кейс видавництва «Ранок»
24 Жов 2023
Як розпізнати токсичного роботодавця на етапі інтерв’ю?
23 Жов 2023
Бустер від фейків: 4 кроки для встановлення неправдивих інфовкидів
20 Жов 2023
Цукерково-букетний період, публічні виступи, книжки про лідерство. Ретроспектива тижня з Аліною Щербиною