05 Чер 2023, 18:04

Місяць гордості: як такі бренди, як Tinder та Lime, продемонстрували підтримку

Цього року в США посилилися анти-ЛГБТК+ настрої та законодавство, що змусило багато брендів скоротити свої прайд-ініціативи. Однак деякі бренди залишаються непохитними у своїй підтримці.

Ось деякі з найкращих кампаній до Місяця гордості 2023 року, які на сьогодні оприлюдені.

Old Gays змагаються в шоу у стилі 70-х від Visible

У перший день місяця американський мобільний оператор віртуальної мережі, що належить Verizon Communications, Visible презентував свою нову кампанію та ретро-ігрове шоу «No Straight Answers». Ведучим шоу, яке вшановує 1970-ті роки – десятиліття, у якому почалися святкування Місяця гордості, є американський комік та актор Беніто Скіннер, відомий за своїм TikTok-персонажем Benny Drama.

Під час шоу зірки соціальних мереж та квір-активістів The Old Gays зійшлися у запальній грі, яка вшановує людей, що проклали шлях до того, щоб Прайд став тим, чим він є сьогодні. Кампанія була розроблена та спродюсована креативним колективом Madwell.

Починаючи з червня, Verizon’s Visible розпочинає річну підтримку програми «Послуги та адвокація для геїв, лесбі, бісексуалів і трансгендерів старшого віку» (SAGE), щоб допомогти боротися із самотністю ЛГБТК+ людей похилого віку, стимулюючи розмови між ними та молодими поколіннями.

Прайд-стікери допомагають користувачам Tinder відкритися та продемонструвати солідарність

До місяця гордості Tinder представив п’ять нових стікерів для профілів, щоб дати ЛГБТК+-спільноті можливість святкувати і спілкуватися один з одним. Серед них, стікер профілю, який допоможе наймолодшим членам спільноти налагодити зв’язок один з одним, а також чотири інші позначки профілю на тему прайду: «Зробив камінг-аут онлайн», «Збережи квір-простір», «Щасливого прайду» та «Гордий союзник». Починаючи з сьогоднішнього дня, користувачі Tinder побачать сповіщення в додатку із запрошенням додати стікери до свого профілю.

Кампанія була створена у відповідь на нещодавнє дослідження Tinder, яке показало, що більше половини (54%) ЛГБТК+ молодих людей 18-25 років, які ідентифікують себе як ЛГБТК+, сказали, що вони відкрилися в додатку для знайомств до того, як вони стали відкритими для друзів і сім’ї. ЛГБТК+-спільнота також є найбільш швидкозростаючою в додатку. Кампанія була створена внутрішньою командою Tinder, до якої входять кілька членів, що ідентифікують себе як ЛГБТКІА+.

Lime випускає електромобілі на Місяць гордості

Щоб допомогти пішоходам їздити з гордістю цього місяця, американська транспортна компанія Lime оголосила, що її електросамокати та велосипеди прикрашені прапорами Місяця гордості. Святкові транспортні засоби можна знайти по всій території США в Чикаго, Денвері, Лос-Анджелесі, Міннеаполісі, Сан-Франциско та Сіетлі, а також за кордоном – у Тель-Авіві та Лондоні.

У кожному місті Lime робитиме пожертви та допомагатиме підтримувати місцеві ЛГБТК+ організації. Ініціатива була повністю створена власною творчою командою Lime.

Skittles доручив квір-художникам розробити дизайн прайд-пакування

Skittles, бренд, відомий тим, що дозволяє людям відчути смак веселки протягом усього року, нещодавно представив дещо особливо яскраве для місяця Прайду: п’ять унікальних пакувань цукерок, кожне з яких розроблене різними ЛГБТК+ художниками, які використовують своє мистецтво, щоб підвищити видимість та захистити інших.

Кожна з пачок має QR-код, який веде шанувальників на спеціальний сайт, де вони можуть почути безпосередньо від художників про їхню творчість і про те, чому квір-історії мають значення. Лімітований тираж буде доступний до середини липня по всій країні.

Четвертий рік поспіль Skittles перераховуватиме 1 долар за кожну продану пачку (до 100 000 доларів) на користь організації Glaad, щоб підтримати її зусилля у боротьбі з дискримінацією ЛГБТК+. Кампанія створена у партнерстві з креативним агентством Weber Shandwick.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео