Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
Крістіна Вургафт стала CEO агенції MI Health

З лютого 2025 року Крістіна Вургафт обійняла посаду CEO агенції MI Health, що входить до складу комунікаційного холдингу BetterSvit.
Третя штурмова бригада запустила Платформу реформ

Третя штурмова бригада запустила Платформу реформ, де військові поділяться досвідом про те, як вдалося вибудувати ефективну систему управління та мотивації рекрутингу.
«Легенди ніколи не вмирають»: Duolingo оголосив про повернення сови Дуо

Маскот застосунку для вивчення мов Duolingo повернувся після того, як зелена сова інсценувала власну смерть.
A$AP Rocky став креативним директором Ray-Ban

Репер A$AP Rocky офіційно призначений першим креативним директором бренду окулярів Ray-Ban.
Креативи тижня:
Нідерландська телеком-компанія замінила свій логотип на особисті повідомлення від рідних спортсменів

Нідерландська телекомунікаційна компанія Odido запропонувала рідним спортсменів національної збірної з шорт-треку таємно надіслати особисті повідомлення зі словами підтримки.
Бренд пива перетворив свою пляшку на пуховик, сукню та вибух пудри для макіяжу

Пивний бренд 1664 Blanc розмиває межі між пивом та високою модою завдяки новій креативній кампанії від агентства Fold7.
YouTube представив оновлений колір свого логотипа

Відомий червоний логотип Youtube тепер має більш м’який, рожевий відтінок.
Durex написав IKEA посеред ночі, щоб запропонувати свої секс-іграшки

Коли IKEA надіслала покупцям смс з питанням «Не спиш?» і запропонувала знижки на матраци тим, хто відповість, бренд презервативів Durex побачив ідеальну можливість приєднатися до розмови.
Aldi створила колекцію одягу зі своїх чорних пакетів для сміття

Мережа супермаркетів Aldi випустила нову колекцію високої моди «Trash-Chic» для Лондонського тижня моди, повністю виготовлену з чорних пакетів для сміття.
«Пройдемо шлях від 0 до 1939 за 3 секунди»: реклама автомобіля Swasticar від Tesla cтала вірусною

Група активістів з Великобританії «Everyone Hates Elon» створила провокаційну кампанію проти Tesla.
Мережа ресторанів вкрила свій фасад постерами на підтримку військовополонених та зниклих безвісти

Мережа ресторанів Milk Bar та Асоціація родин захисників «Азовсталі» вкрили блакитний фасад закладу постерами із гаслами на підтримку військовополонених та зниклих безвісти.
«Це — частина гри»: Persil закликав спортсменок не соромитися плям від менструальної крові

Платформа бренду прального порошку Persil «Dirt is Good» об’єдналася з футбольним клубом «Арсенал», щоб кинути виклик стигмі, яка оточує менструальну кров у спорті.
Бурундук, єноти та колібрі надихнули Škoda на створення позашляховика

Škoda запускає свій перший електричний компактний позашляховик Elroq з глобальною кампанією, яка підкреслює, як допитливість може привести до натхнення.
Експертні матеріали тижня:
Унікальність TikTok в Україні та фактори успіху брендів: рейтинг TikTok-каналів за 2024 рік

Маркетингова агенція AIR Brands представила Рейтинг ТОП-50 брендових TikTok-каналів в Україні у 2024 році, який допоможе проаналізувати, як із якою швидкістю розвиваються конкуренти та оцінити їхній контент, що забезпечує такі результати.
Віртуальна реальність та UGC-контент: маркетинг-інструменти, які знадобляться бізнесам у 2025 році

Кофаундер та креативний директор idealers Олег Свищ поділився інструментами, що допоможуть бізнесам стати ближчим до свого кастомера й бути помітними серед конкурентів.
Антифейк-менеджмент: як використовувати онлайн-реєстри у битві за довіру

Сергій Біденко, репутаційний та антикризовий радник, та Катерина Шута, Head of Communications компанії YouControl, розібрали способи використання дата-аналітики для захисту та відновлення репутації.