Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
22 Лют 2025, 11:00

Найпопулярніші матеріали тижня на MMR

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.

Новини тижня:

Конкурс соціальних ініціатив Відповідальна країна 3.0: розпочато прийом заявок

Топове видання про маркетинг, комунікації та креатив MMR за підтримки Delo.ua продовжує спецпроєкт «Відповідальна країна», запущений у січні 2023 року, мета якого — розказати про найкращі КСВ-ініціативи.

Борис Цомая зайняв посаду маркетинг-директора компанії UPG

Новим маркетинг-директором компанії UPG з 2 грудня 2024 року офіційно став Борис Цомая.

Saint Laurent відкриє свій суші-ресторан у Парижі

Креативний директор Ентоні Ваккарелло Saint Laurent та шеф-кухар та засновник японського ресторану у Лос-Анджелесі Sushi Park Пітер Парк відкриють суші-ресторан.

У Дії з’явилися сертифікати неодружених

До Дня закоханих Дія презентувала новий документ — сертифікат неодруженого чи незаміжньої.

Креативи тижня:

Українські бренди обмінялися валентинками

На честь Дня святого Валентина українські бренди вирішили привітати один одного зі святом.

Запуск сертифікату неодруженого: добірка креативів від українських брендів

У День святого Валентина Дія представила сертифікат неодруженого. Українські бренди не пройшли повз цієї події і представили свої креативи, присвячені запуску нового документу.

«Не ставайте колишнім нью-йоркцем»: платформа нерухомості застерегла клієнтів від переїзду за місто

У зухвалій кампанії нью-йоркської платформи нерухомості StreetEasy колишні жителі Нью-Йорка нарікають на життя поза містом.

Вірусне відео, у якому Drake кидає капці у дрон, виявилося рекламою казино

Репер Drake змусив інтернет гудіти після того, як з’явилося відео, на якому він жбурляє капці у дрон, що завис над його пентхаусом у Сіднеї.

Вівця, маска зайця та молоко: Valentino зобразив «павільйон божевілля»

Valentino представив високомодну, майже Tumblr-подібну візуальну кампанію під керівництвом креативного директора Алессандро Мікеле.

Південнокорейський сервіс дозволить людям знайти свого собаку-близнюка

Агентство Cheil Worldwide і King ddangkong, персонаж-собака, відомий на YouTube у Південній Кореї, представили сервіс «My Dog Twin» для популяризації адопції собак.

Добірка тижня:

«Сердечні» лого та білборди-валентинки: креативи українських брендів до Дня святого Валентина

Редакція MMR зібрала у добірку рекламні ролики та креативи від українських брендів, присвячені Дню святого Валентина.

Дослідження тижня:

Костюм монахині, вібратори-кролики та секс-машини: якими були інтимні вподобання українців у 2024 році

Простір сексуальних знань і товарів Lovespace підготував вже традиційну добірку статистики про інтимні вподобання українців у 2024 році.

Експертні матеріали тижня:

Увага у рекламі: як виміряти та оцінити вплив креативу на споживача

Павло Таяновський, Chief of Transformations в Carat Ukraine, розповів про важливість уваги для рекламників, стрими вимірювання в рекламі та як ці метрики застосувати в Україні.

Бути в тренді чи бути собою: як бренду бути актуальним та унікальним водночас

Олександра Раскосова, артидиректорка MOKO Digital, поміркувала про те, як правильно інтегрувати тренди у візуальну комунікацію бренду та яких помилок варто уникати.

Розкажіть друзям про новину