Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
Конкурс соціальних ініціатив Відповідальна країна 3.0: розпочато прийом заявок

Топове видання про маркетинг, комунікації та креатив MMR за підтримки Delo.ua продовжує спецпроєкт «Відповідальна країна», запущений у січні 2023 року, мета якого — розказати про найкращі КСВ-ініціативи.
Борис Цомая зайняв посаду маркетинг-директора компанії UPG

Новим маркетинг-директором компанії UPG з 2 грудня 2024 року офіційно став Борис Цомая.
Saint Laurent відкриє свій суші-ресторан у Парижі

Креативний директор Ентоні Ваккарелло Saint Laurent та шеф-кухар та засновник японського ресторану у Лос-Анджелесі Sushi Park Пітер Парк відкриють суші-ресторан.
У Дії з’явилися сертифікати неодружених

До Дня закоханих Дія презентувала новий документ — сертифікат неодруженого чи незаміжньої.
Креативи тижня:
Українські бренди обмінялися валентинками

На честь Дня святого Валентина українські бренди вирішили привітати один одного зі святом.
Запуск сертифікату неодруженого: добірка креативів від українських брендів

У День святого Валентина Дія представила сертифікат неодруженого. Українські бренди не пройшли повз цієї події і представили свої креативи, присвячені запуску нового документу.
«Не ставайте колишнім нью-йоркцем»: платформа нерухомості застерегла клієнтів від переїзду за місто

У зухвалій кампанії нью-йоркської платформи нерухомості StreetEasy колишні жителі Нью-Йорка нарікають на життя поза містом.
Вірусне відео, у якому Drake кидає капці у дрон, виявилося рекламою казино

Репер Drake змусив інтернет гудіти після того, як з’явилося відео, на якому він жбурляє капці у дрон, що завис над його пентхаусом у Сіднеї.
Вівця, маска зайця та молоко: Valentino зобразив «павільйон божевілля»

Valentino представив високомодну, майже Tumblr-подібну візуальну кампанію під керівництвом креативного директора Алессандро Мікеле.
Південнокорейський сервіс дозволить людям знайти свого собаку-близнюка

Агентство Cheil Worldwide і King ddangkong, персонаж-собака, відомий на YouTube у Південній Кореї, представили сервіс «My Dog Twin» для популяризації адопції собак.
Добірка тижня:
«Сердечні» лого та білборди-валентинки: креативи українських брендів до Дня святого Валентина

Редакція MMR зібрала у добірку рекламні ролики та креативи від українських брендів, присвячені Дню святого Валентина.
Дослідження тижня:
Костюм монахині, вібратори-кролики та секс-машини: якими були інтимні вподобання українців у 2024 році

Простір сексуальних знань і товарів Lovespace підготував вже традиційну добірку статистики про інтимні вподобання українців у 2024 році.
Експертні матеріали тижня:
Увага у рекламі: як виміряти та оцінити вплив креативу на споживача

Павло Таяновський, Chief of Transformations в Carat Ukraine, розповів про важливість уваги для рекламників, стрими вимірювання в рекламі та як ці метрики застосувати в Україні.
Бути в тренді чи бути собою: як бренду бути актуальним та унікальним водночас

Олександра Раскосова, артидиректорка MOKO Digital, поміркувала про те, як правильно інтегрувати тренди у візуальну комунікацію бренду та яких помилок варто уникати.