Бурундук, єноти та колібрі надихнули Škoda на створення позашляховика
25 Лют 2025, 12:26

Бурундук, єноти та колібрі надихнули Škoda на створення позашляховика

Škoda запускає свій перший електричний компактний позашляховик Elroq з глобальною кампанією, яка підкреслює, як допитливість може привести до натхнення.

Ролик зображує бурундука, який сидить в оточенні горіхів, а оповідач ділиться фактом про те, що він може вмістити до 12 горіхів у роті одночасно. Потім фокус зміщується на двох єнотів, оскільки голос за кадром пояснює, що вони можуть бачити в темряві, не засліплюючи інших єнотів. Далі з’являється колібрі, який може випити нектар квітки швидше, ніж оповідач може закінчити своє речення.

Ці цікаві факти є метафорами, кожна з яких представляє особливість Elroq — швидку зарядку акумулятора, дивовижний простір для зберігання та світлодіодні матричні фари.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину