Віртуальна реальність та UGC-контент: маркетинг-інструменти, які знадобляться бізнесам у 2025 році
19 Лют 2025, 13:55

Віртуальна реальність та UGC-контент: маркетинг-інструменти, які знадобляться бізнесам у 2025 році

Аби продовжувати створювати ефективні рекламні кампанії, варто бути обізнаним в трендових інструментах.

Кофаундер та креативний директор idealers Олег Свищ поділився інструментами, що допоможуть бізнесам стати ближчим до свого кастомера й бути помітними серед конкурентів.

AI-first підхід

Як не дивно, штучний інтелект стає основою маркетингових стратегій. Він вже залучений в більшість процесів розробки контенту та зв’язку з аудиторією. За даними Statista, ринок ШІ, який становив $93,53 мільярди у 2021 році, досягне $190,61 мільярдів до 2025 року. 

ШІ-чат-боти стануть частиною щоденного життя, бо допомагатимуть користувачам знайти та обрати потрібні продукти, а також оформлювати покупки. А такі інструменти, як ChatGPT та Claude, розширюватимуть можливості гіперперсоналізації, що допоможе точному підбору контенту, рекомендацій та створенню унікального досвіду для споживача. Тому вся ця орієнтація на ШІ не лише підвищить ефективність, але й покращить креатив, адже інструменти допоможуть генерувати ідеї та контент, що більш точно резонують ЦА.

Розвиток voice-маркетингу

Зі стрімким поширенням голосових помічників (таких як Alexa, Google Assistant, Siri) голосовий пошук та реклама стануть новим стандартом. Використання голосових пристроїв дозволить споживачам взаємодіяти з брендами через голосові команди, отримувати інформацію про продукти та навіть робити покупки. Бренди працюватимуть над адаптацією своїх повідомлень до розмовного тону і зосередяться на наданні лаконічної інформації, яка легко сприймається голосовими асистентами. Для нас, креативників, важливо розуміти, що інтерактивна голосова реклама та голосовий шопінг стануть новими можливостями для залучення клієнтів, тож бажано з цим вже починати працювати.

Так, рік тому Burger King запустив інтерактивну кампанію «Whopper Voice», яка активувала Google Home, проговорюючи рекламний текст у телевізійних роликах. Фраза «OK Google, what is the Whopper burger?» викликала автоматичну відповідь пристрою, залучаючи аудиторію та створюючи вірусний ефект.

VR продовжує набирати обертів

Віртуальна реальність — ще один креативний підхід залучення брендами споживача, оскільки ви пропонуєте ексайтінг досвіди, чим одразу формуєте лояльність та прихильність. Цей розвиток у бік VR вимагатиме від маркетологів мислити поза межами традиційного візуального та аудіоконтенту, створюючи багато сенсорних досвідів бренду. Напевно всі ми бачили, як IKEA створила застосунок доповненої реальності, що дозволяє клієнтам «розміщувати» меблі у своєму просторі через камеру смартфона. Це підхід, який одночасно спрощує процес покупки і створює унікальний досвід взаємодії з брендом.

UGC-контент нікуди не піде

Споживачі все більше довіряють рекомендаціям своїх ровесників, ніж традиційній рекламі. Бренди ще більше використовуватимуть UGC для підвищення довіри та залучення. Минулого року на штормінгу креативу для KFC Україна ми буквально побудували на UGC рекламну кампанію, перетворюючи клієнтів на амбасадорів бренду. 

А GoPro будують практично всі свої маркетингові кампанії на UGC. Щомісяця вони навіть «нагороджують» за найкращий контент, знятий на їхні камери, що стимулює кастомерів робити більше матеріалу.

Соціальні мережі — це новий інтернет

У 2023 році кількість користувачів соціальних мереж перевищила 5 мільярдів, і це число продовжує зростати.

Так звані «суперапки» об’єднують e-commerce, розваги, новини та сервіси комунікації, стаючи центром життя споживачів (звучить страшно!). Бренди мають юзати різні формати контенту, щоб залишатися видимими в різних сегментах платформ. Успішна навігація цими платформами вимагатиме цілісного підходу до маркетингу.

Маркетинг, орієнтований на цінності та sustainability

Споживачі все більше цікавляться екологічною відповідальністю та соціальною свідомістю брендів, вимагаючи не лише якісних продуктів, але й реальних дій для покращення довкілля та суспільства. Тому інтегруйте їх в свої стратегії — від розробки продуктів до комунікації та втілення кампаній, як це, наприклад, зробили Patagonia у своїй кампанії «Don’t Buy This Jacket». Бренд закликав споживачів не купувати їхні товари, якщо вони цього не потребують, підкреслюючи важливість відповідального споживання. Ця кампанія не тільки відобразила цінності компанії, але й значно підвищила лояльність до бренду.

Маркетинг, орієнтований на цінності, також охопить соціальну рівність, різноманіття, інклюзію та підтримку спільнот, хоч які б там заяви не робив Цукерберг.

Усвідомлюючи це все, стає зрозуміло, що інновації продовжують змінювати всі підходи до реклами, продажів та комунікації. Проте в умовах цієї диджитал-революції не варто забувати й про цінність офлайн-стратегій. Інтеграція технологій зі сталими методами може створити також ефективний результат, що підсилить повідомлення бренду та забезпечить залучення аудиторії на різних рівнях.

Розкажіть друзям про новину