«Це — частина гри»: Persil закликав спортсменок не соромитися плям від менструальної крові
24 Лют 2025, 16:30

«Це — частина гри»: Persil закликав спортсменок не соромитися плям від менструальної крові

Платформа бренду прального порошку Persil «Dirt is Good» об’єдналася з футбольним клубом «Арсенал», щоб кинути виклик стигмі, яка оточує менструальну кров у спорті.

Кампанія має на меті заохотити жінок ставитися до плям від менструації з гордістю, так само як і до будь-якої іншої відзнаки, заробленої на полі.

Статистика вражає: понад 75% британських дівчат у віці 15-18 років припинили займатися спортом через менструацію, причому 62% з них назвали причиною страх перед плямами.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Щоб надати ваги цій ініціативі, зірки жіночого футболу, такі як Бет Мід, Лія Вільямсон і Кеті Маккейб, беруть участь у кампанії та висловлюються з приводу цієї часто ігнорованої проблеми.

Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel