«Це — частина гри»: Persil закликав спортсменок не соромитися плям від менструальної крові
24 Лют 2025, 16:30

«Це — частина гри»: Persil закликав спортсменок не соромитися плям від менструальної крові

Платформа бренду прального порошку Persil «Dirt is Good» об’єдналася з футбольним клубом «Арсенал», щоб кинути виклик стигмі, яка оточує менструальну кров у спорті.

Кампанія має на меті заохотити жінок ставитися до плям від менструації з гордістю, так само як і до будь-якої іншої відзнаки, заробленої на полі.

Статистика вражає: понад 75% британських дівчат у віці 15-18 років припинили займатися спортом через менструацію, причому 62% з них назвали причиною страх перед плямами.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Щоб надати ваги цій ініціативі, зірки жіночого футболу, такі як Бет Мід, Лія Вільямсон і Кеті Маккейб, беруть участь у кампанії та висловлюються з приводу цієї часто ігнорованої проблеми.

Розкажіть друзям про новину